Streaming media... snelste versie

Pagina: 1
Acties:

• veryip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 15:43

veryip

Nikon D7000 + Glas

Topicstarter
Zo... heb achtergrondmuziekje op website; zelf playertje in elkaar geknutseld etc. muziek is WMA-formaat en hij laad al redelijk snel maar....

Alles moet natuurlijk optimaal snel etc... kan ik dan beter een ander formaat gebruiken?? bitrate is momenteel 37 kb/s , muziek van 3,37 min en nog geen megabite.... en echt megaveel vervorming heb ik niet... niet echt superdigitaal vervormd oid i.i.g.

Maar zijn er nog andere snellere vormen van streaming media... ik hier thuis met m'n telefoonlijntje kan namelijk niet vfatsoenlijk verder surfen als het muziekje laad...

site: http://www.defuik.com

Playertje staat in de menubalk

Any tips??

Nikon D7000

• veryip

veryip

Nikon D7000 + Glas

Topicstarter
dus hier valt helemaal niks voer te zeggen... of zit ik gewoon op het verkeerde forum??

Nikon D7000

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Wat bedoel je met snelste versie? Snelste om te comprimeren of snelste om te downloaden (= kleinste aantal bytes)?

• MankE NeliZ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 06:49

MankE NeliZ

Geen matches

Even OT maar ik kan je wel aanraden om uit het oogpunt van usability ook een music on/off button te maken - sommige mensen hebben al muziek aanstaan tijdens het surfen en anderen zijn misschien minder gecharmeerd van het skyradio-gehalte van de gekozen muziek :)

In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:21

Dennahz

Life feels like hell should.

Op zaterdag 13 juli 2002 11:26 schreef MankE NeliZ het volgende:
Even OT maar ik kan je wel aanraden om uit het oogpunt van usability ook een music on/off button te maken - sommige mensen hebben al muziek aanstaan tijdens het surfen en anderen zijn misschien minder gecharmeerd van het skyradio-gehalte van de gekozen muziek :)
Ja, inderdaad als er muziek op een site zit klik ik het venster meteen weg aangezien ik dan m'n eigen muziek niet meer kan horen.

Als je er een play / stop knop bij maakt is het no prob.

Bij mensen met oudere computers gaan die sites met muziek e.d erg traag (ervaring met p133)

[ Voor 7% gewijzigd door Dennahz op 20-04-2003 23:29 ]

Twitter

• veryip

veryip

Nikon D7000 + Glas

Topicstarter
ondertussen mooie knoppen erbij gezet... muziek aan/ uit zetten e.d. maar nogmaals dus de vraag... wat is een b-tje snelle vorm van strweeaming media... gewoon WMA-bestanden of zijn er andere vluggere versies...

Geluidskwaliteit moet natuurlijk wel redelijk blijven he.... je kan wel eindeloos blijven comprimeren maar ik bedoel dus meer iets in de trend van... wel soort bestand wordt het meest efficient/ snel/ beste streaming binnen gehaald oid..

Snappen jullie het nog een b-tje??

Nikon D7000

Pagina: 1