[linux] X flipt op T.Net pagina ?

Pagina: 1
Acties:

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Deze dus

Alle driehoekjes zorgen ervoor dat X 100% van de CPU cycles opeet :( Zelfs scrollen gaat nauwelijks meer in Konqi.
Er zit een Geforce2MX in deze machine met 1.0.2960 drivers
Glx staat aan en werkt. DGA aan of uit maakt geen verschil. Tuxracer is behoorlijk speelbaar.
Nou kan ik wel die ani-gifs uitzetten, maar: dit is toch niet normaal meer?

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

anigifs en konqi is gewoon no go... heb je de usericons wel is gezien?

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Op donderdag 11 juli 2002 22:11 schreef Skinkie het volgende:
anigifs en konqi is gewoon no go... heb je de usericons wel is gezien?
Same here. Hij vreet m'n CPU niet op, en deze site ziet er ook goed uit. Maar sommige anigifs gaan extreem snel en sommige smiley's hebben zwarte of grijze achtergronden. Jammer :(

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• LollieStick
  • Laatst online: 20-05 23:59
Op donderdag 11 juli 2002 22:53 schreef intoxicated het volgende:

[..]

Same here. Hij vreet m'n CPU niet op, en deze site ziet er ook goed uit. Maar sommige anigifs gaan extreem snel en sommige smiley's hebben zwarte of grijze achtergronden. Jammer :(
dan rapporteer je dat toch? daar hebben ze de KDE bug database voor uitgevonden.

verder is Konqueror een prima browser.

ps. ik heb het nu gerapporteerd, maar dit hoor je zelf te doen. ik heb geen namen, e-mail adressen genoemd. het probleem met de corrupted images heb ik zelf ook wat ik er expliciet bij vermeld heb.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op donderdag 11 juli 2002 22:53 schreef intoxicated het volgende:
Dat is een bekende bug uit Mozilla, blijkbaar hebben ze die met Konqueror overgenomen :)

• LollieStick
  • Laatst online: 20-05 23:59
Op donderdag 11 juli 2002 23:28 schreef ACM het volgende:

[..]

Dat is een bekende bug uit Mozilla, blijkbaar hebben ze die met Konqueror overgenomen :)
ik heb er op gewezen dat het irritant is, hopelijk doen ze er snel wat aan :P

bugreport: hier. Correcties? naar mijn e-mail s.v.p. ;)
Op donderdag 11 juli 2002 23:53 schreef janjanjansen het volgende:
Nergens last van, CPU komt niet verder dan 40%, hetgeen wel veel is maar om nou te zeggen dat X flipt.
dat is nog steeds te veel, dus ze moeten er sowieso even naar kijken. ligt natuurlijk ook wel aan de snelheid van de proc ;)

* LollieStick heeft nog een klein (dom) vraagje:

wat is DGA en hoe zet ik het aan?
code:
1
load "DGA"

:?

Verwijderd

Nergens last van, CPU komt niet verder dan 40%, hetgeen wel veel is maar om nou te zeggen dat X flipt.

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Op donderdag 11 juli 2002 23:31 schreef LinuxUser het volgende:
ik heb er op gewezen dat het irritant is, hopelijk doen ze er snel wat aan :P
Ik wou 'm een tijdje terug submitten, toen stond het ding al in de bug-database, zowel de snelle refresh als de corrupte weergave:
http://bugs.kde.org/cgi-bin/Bugs/htsearch-bugs?exclude=%2Fix%2Ffull.html&words=animated+gif

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:53
Volgens mij heb ik het al eens gezegd, maar dit is dus *geen* bug in Konqueror of Mozilla.

Het is wel ander gedrag dan IE geeft. Misschien kun je het dan toch een 'bug' noemen of in ieder geval 'incompatible', zo je wilt.

Wat is het probleem: sommige animated-GIF progsels zetten als je de animatie 'onvertraagd' wil afspelen de tijd tussen twee frames op 0. Volgens de spec kan dit prima (geloof ik), het is alleen niet wat je wil, want de computer gaat zo snel als hij kan dit GIF-je loopen (dus: 100% systeemtijd gebruiken).

Internet Explorer verhoogt alles wat onder de 10 ms. zit naar 10 ms, zodat het daar prima lijkt te werken. Eerlijk gezegd kan ik ze er ook niet echt ongelijk in geven. Toch: Mozilla en Konqi houden zich dus prima aan de standaard met dit gedrag - het zijn de ani-gif-progjes die het verkeerd doen. Als gebruiker heb je hier natuurlijk geen flikker aan en hopelijk veranderen ze het wel een keertje bij Konqi en/of Mozilla.

Het gedoe dat de smileys op GoT een witte achtergrond hebben heeft hier volgens mij niet mee te maken en is sowieso een bug, waarschijnlijk in de transparancy (viel mij ook wel eens op toen ik ani-gifs nog aan had staan :) ). Met name deze |:( ziet er dan vrij irri uit, niet? :+

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Complimenten :)
behulpzaam, informatief, snel:
Choeso jullie :)

• Skinkie
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

moet wel zeggen onder netschaap zie ik het wel allemaal goed... maarja daar heb je weer andere probs

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

• sebas
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-12-2025
Bij mij in mozilla 1.1a gaat het ook uitstekend, misschien dat dit *al_dan_niet_bugje* al is gefixed.

Everyone complains of his memory, no one of his judgement.

• Niek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-07 11:42

Niek

f.k.a. The_Surfer

Ik heb vandaag KDE 3.1 Alpha1 geinstalleerd (Konqueror 3.0.6) en het luikt erop dat de problemen met ani-gifs over zijn (wat ik nog wel had met 3.0.2). De enige GoT smily die niet goed werkt is :z, de rest doet het prima.

À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Op zaterdag 13 juli 2002 16:59 schreef The_Surfer het volgende:
Ik heb vandaag KDE 3.1 Alpha1 geinstalleerd (Konqueror 3.0.6) en het luikt erop dat de problemen met ani-gifs over zijn (wat ik nog wel had met 3.0.2). De enige GoT smily die niet goed werkt is :z, de rest doet het prima.
Zeker net als in 3.0.0,1,2 met een volledig zwarte achtergrond? Btw, draait KDE3.1A1 een beetje aardig?

- Pastor Richards @ VCPR

• Niek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-07 11:42

Niek

f.k.a. The_Surfer

Op zaterdag 13 juli 2002 17:29 schreef intoxicated het volgende:

[..]

Zeker net als in 3.0.0,1,2 met een volledig zwarte achtergrond? Btw, draait KDE3.1A1 een beetje aardig?
Precies, de achtergornd van die smiley is zwart. Het ligt volgens mij meer aan dat plaatje dan aan Konqueror. 3.1A1 werkt trouwens perfect hierzo (ik zal zo wel een screenshot posten in het daarvoor bedoelde topic) :)

À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille

Pagina: 1