ik krijg het niet onder de knie kheb de manual in pdf formaat gelezen maar snap er geen zak van wie van jullie heeft de spypen xion ook? en weten jullie hoe ik bijv. mooie fotos kan maken en filmpjes enz?
dus ik kan alleen filmpjes maken als de cam op de pc zit aangesloten?Op donderdag 11 juli 2002 22:16 schreef rick_h het volgende:
met filmpjes-maak software
p.s. ik weet nu wel alles al van hoe ik die fotos moet maken alleen die filmpjes ....
op deze site " http://www.bazelet.com/item.html?PRID=897826 " staat toch echt dat je er filmpjes mee kan maken. moet ik dan niet de functie gebruiken dat tie elke sec 10 fotos maakt ofsow? en dan met een proggie naar een avi (of iets dergelijks) bestand maakt? zo ja welk proggie? zo nee wat dan?
p.s. dit staat wel op de CD "Videobank Windows : Videobank Windows Creëert video berichten en maakt snapshots uit uw video sessie. Fotos en video kunnen verstuurd worden door e-mail",maar ik snap er nix van hoe dat dat werkt
p.s. dit staat wel op de CD "Videobank Windows : Videobank Windows Creëert video berichten en maakt snapshots uit uw video sessie. Fotos en video kunnen verstuurd worden door e-mail",maar ik snap er nix van hoe dat dat werkt
ik denk dat ie gewoon een heleboel plaatjes achter elkaar schiet, wat ze dan 'video' noemen.. op die site wordt nergens iets vermeld over avi of mpeg..
Verwijderd
ik heb ook een spycam en mij lukt het ook niet om er goeie filmpjes mee te maken maar ik heb men andere digicam nog
. Het is volgens mij wel mogelijk als je 1x op mode drukt en daarna de ontspanknop ingedrukt houd. Dan gaat hij heel veel foto's maken en daarna kun je met het programmaatje op de bijgeleverde cd dat omzetten in een filmpje.
Pagina: 1