Klein vraagje over samba

Pagina: 1
Acties:

• radicalEMT
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-08 15:06
is de volgorde waarin je parameters zet in smb.conf van belang?
B.v:
passwd program = /usr/bin/passwd %u
passwd chat = *New*password* %n\n *Retype*new*password*
is anders dan:

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:10
Maakt niets uit volgens mijn :)

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 23:59
Op donderdag 11 juli 2002 21:40 schreef radicalEMT het volgende:
is de volgorde waarin je parameters zet in smb.conf van belang?
B.v:
is anders dan:
Zal even wat vollediger zijn dan de vorige keer:

De volgorde van de parameters maakt niet uit. Ze worden in de juiste volgorde toegepast. Samba zoekt in de juiste volgorde lijkt het dus :)

edit:

bericht aan topicstarter:
Je bent hier nu al een tijd op GoT zie ik en je hebt de afgelopen week alleen maar vragen gesteld maar niet gereageerd op topics. hiervoor ben je een tijd niet op GoT geweest, maar wij helpen jou in ruil is jouw hulp ook gewenst.

Als je dit al wist, kun je dit als niet geschreven eschouwen ;)

Voor de mod:
Als het op deze manier kan hoeft het niet in SM geplaatst te worden. is misschien wel zo makkelijk ;)

• radicalEMT
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-08 15:06
Beste LinuxUser,

Even een kleine reactie op je opmerkingen. Inderdaad ben ik al een tijdje op Got. De laatste tijd heb ik alleen maar vragen gesteld (5) en niet gereageerd op topics. Ik begrijp het idee van Got, dat je anderen helpt en zelf geholpen wordt. Maar om nu de conclusie te trekken dat ik alleen maar consumeer is wat overdreven. Bij eerdere topics heb ik zeker wel gereageerd, en als ik een probleem had waar ik uiteindelijk zelf uitgekomen ben zet ik dat ook even in de betreffende topic zodat anderen er wat aan hebben.
Lees ik de "active topics" door, dan zitten er zelden vragen bij die ik kan beantwoorden, en als ze er wel tussen zitten zijn ze meestal al beantwoord door een andere Gotter.
Maar ik beschouw het dus als niet geschreven ;)

Verwijderd

Op woensdag 17 juli 2002 10:18 schreef radicalEMT het volgende:
Beste LinuxUser,

enz enz enz...
Ik ben het volkomen met je eens.. Dit is een erg overtrokken opmerking van LinuxUser..

Maar goed.. dit is al redelijk gedateerd