Prijs van Xbox??

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-12-2025
Laatst hoorde ik van mijn broer dat hij weer gehoord had van iemand dat de Xbox in de buurt van de Gamecube prijs ging liggen, dit is nog niet het geval als ik kijk op dimensionplus of nedgame en andere zaken...is ie ergens toch echt goedkoper of gewoon nog steeds overal 299 euro?

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zie de pricewatch van Tweakers.net http://www.tweakers.net/pricewatch.dsp

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
In dat andere X-box topic werd gezegd dat de prijs in september weer zou gaan zakken toch?

Gaat ps2 prijs trouwens nog omlaag? :)

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-01 20:28
mjah in andere topic zeiden ze dat hij misschien in sept goedkoper gaat worden, maar dat komt omdat er dan een nieuwe versie uitkomt, die MS goedkoper krijgt, vraag is of hij dan ook goedkoper word. Ik wil dat ding zo graag hebben, maar als hij in sept egt goedkoper word w8 ik wel ff. Nu nog wachten op officieel bericht

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 21:32 schreef devilsnight het volgende:
Laatst hoorde ik van mijn broer dat hij weer gehoord had van iemand dat de Xbox in de buurt van de Gamecube prijs ging liggen, dit is nog niet het geval als ik kijk op dimensionplus of nedgame en andere zaken...is ie ergens toch echt goedkoper of gewoon nog steeds overal 299 euro?
bij mediamarkt is die 249

• devilsnight
Slecht bijgehouden op tweakers dan ;) bij pricewatch staat bij mediamarkt 299 euro..

• .GoO
Op donderdag 11 juli 2002 21:37 schreef Iceflisk het volgende:

[..]

bij mediamarkt is die 249
link toevallig?? en hoeveel is ps2 daar?

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

Op donderdag 11 juli 2002 21:39 schreef devilsnight het volgende:
Slecht bijgehouden op tweakers dan ;) bij pricewatch staat bij mediamarkt 299 euro..
Ligt er ook aan of het met of zonder game is misschien.. Zullen net als met PS2 wel verschillende sets zijn?

• devilsnight
Ja dat zou kunnen inderdaad.

Er is geen echte link van Mediamarkt over de Xbox...heel raar zit die site van hun in elkaar..je vind amper wat je zoekt...

• .GoO
Op donderdag 11 juli 2002 21:44 schreef devilsnight het volgende:
Ja dat zou kunnen inderdaad.

Er is geen echte link van Mediamarkt over de Xbox...heel raar zit die site van hun in elkaar..je vind amper wat je zoekt...
Owja das die irritante rode flash site.. Volgens mij staan die produkten er niet eens op want ik vind er nooit wat..

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

Op donderdag 11 juli 2002 21:48 schreef devv05 het volgende:

[..]

Owja das die irritante rode flash site.. Volgens mij staan die produkten er niet eens op want ik vind er nooit wat..
Die site is al eeuwig hetzelfde.. Er staat gewoon niks op... Toch vreemd voor zo'n groot bedrijf.

http://www.mediamarkt.de heeft wel gewoon iets staan.. al wordt je daar ook niet vrolijk van :P

• devilsnight
Yep zwaar irritant...ik ga er anders wel even langs morgen na m'n werk denk ik...

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:35

Exirion

Gadgetfetisjist

Pricewatch.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.