ik heb dus leuk een blauw ledje in me optical gesoldderd, alleen nu beweegt hij heel sloom, hij reageerd sloom, kan dat komen doordat het nieuwe ledje de lazer nie genoeg ligt geeft ofzow?
is het een gelijk ledje
zelfde amperé?
zlefde lichtsterkte?
zlefde grootte?
zelfde volts?
dan kan je kijken wat er niet klopt
suc6
zelfde amperé?
zlefde lichtsterkte?
zlefde grootte?
zelfde volts?
dan kan je kijken wat er niet klopt
suc6
Als dat het enige is wat je hebt veranderd, kan het best daaraan liggen.
Als je in windows geen softwarematige instellingen hebt veranderd en je hebt ook niets verder gemod aan je muis, dan kan dat best het geval zijn.
Als je in windows geen softwarematige instellingen hebt veranderd en je hebt ook niets verder gemod aan je muis, dan kan dat best het geval zijn.
volgens heeft het te maken met de combinatie lichtfrequentie rood licht en de laser.
anders hadden ze al lang muizen met andere kleur ledjes uitgebracht.
Verwijderd
Het kan perfect hoor, er zijn tweakers genoeg die de 'operatie' succesvol hebben gedaan.Op donderdag 11 juli 2002 21:11 schreef w00Dy het volgende:
volgens heeft het te maken met de combinatie lichtfrequentie rood licht en de laser.
Rode ledjes zijn de goedkoopste, misschien vandaar dat ze die standaard gebruiken. Uiteindelijk is het maar om het oppervlak op te lichten, dus als je een blauwe led neemt die qua ampèrage, ... (zie vroeger) overeenkomt, moet het lukken.
Die optische sensor reageert beter op rood dan op blauw licht. Oorzaak gevonden dus.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
heb me roode er weer ff ingezet, nu doetie het weer perfect, het is trouwens b.t.w. een Microsoft IntelliMouse Explorer, PS2/USB, 3.0, en die rode ledjes die er eerst in zaten, zien er helemaal doorzichtig uit, en dat blauwe ledje dat ik erin gezet heb, is wel blauw van kleur, ik weet niet of dat wat uit maakt? en hoe kan ik die ampèrage zien enz?
Verwijderd
Kijk anders hier eens: [topic=345192/1/25] Daar zijn zowat dezelfde vragen gesteld als jij stelt, dus dan vind je het antwoord er ook wel ergens.
Verwijderd
Das nie waar bekijk dit maar eens [topic=546530/1/50]Op donderdag 11 juli 2002 21:11 schreef w00Dy het volgende:
Verwijderd
heb maakt niet uit wat voor kleur
het licht er gewoon aan hoevel licht er terug gekaatst word
als je dus met je muis op een oppervlak met een andere kleur als je led muist doet hij het gewoon goed
(la sje gamed en je muis is af en toe te sloom meot je hem eens op een wita4tje douwen super resultaat (wit kaatst namelijk alle licht terug)
het licht er gewoon aan hoevel licht er terug gekaatst word
als je dus met je muis op een oppervlak met een andere kleur als je led muist doet hij het gewoon goed
(la sje gamed en je muis is af en toe te sloom meot je hem eens op een wita4tje douwen super resultaat (wit kaatst namelijk alle licht terug)
wat hebben jullie toch allemaal met LASER? dat is toch gewoon een cameratje?
misschien trekt je ledje te veel stroom, en heeft ie daardoor te weinig stroom over voor de muis zelf...
misschien trekt je ledje te veel stroom, en heeft ie daardoor te weinig stroom over voor de muis zelf...
Pagina: 1