Dat had ik dus ook
, maar toen kregen we adsl en een router
.
edit:
Toch ff wat zinnigs toevoegen:
Bij mij wou hij de Inbeladapter niet installeren als ik het modem herinstalleerde.
edit:
Toch ff wat zinnigs toevoegen:
Bij mij wou hij de Inbeladapter niet installeren als ik het modem herinstalleerde.
|>
Krijg als ik ipconfig doe als ik geconnect ben (maar niet kan internetten) een error...
als ik het hele netwerk gedeelte opnieuw installeer werkt het nog steeds niet. Niemand die dit ook eens heeft gehad en opgelost??
als ik het hele netwerk gedeelte opnieuw installeer werkt het nog steeds niet. Niemand die dit ook eens heeft gehad en opgelost??
Inbeladapter installeren? Toch een kwestie van de "Externe toegangsadapter" installeren onder 't icoontje Netwerk in Configuratiescherm?
Wat voor error? Lijkt me overigens sterk dat je ipconfig onder win98 hebt, zal wel winipcfg zijn.Op donderdag 11 juli 2002 22:26 schreef CrashOne het volgende:
Krijg als ik ipconfig doe als ik geconnect ben (maar niet kan internetten) een error...
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Kijk eens bij Microsoft.
NL241344
Ik heb zelf ook wel eens problemen gehad met het installeren van externe toegang. Kreeg foutmeldingen bij winipcfg. Heb toen het register aangepast door alle vermeldingen met winsock2 weg te gooien. Dit is vanaf nummer 11 in het artikel. Eerst moet je externe toegang verwijderen (dmv Windows Setup -> Software in configuratiescherm) en dan het register aanpassen. Hierna moet je externe toegang weer installeren.
Hiervoor eerst even opgestart in dos modus, en scanreg uitgevoerd. Mocht het fout gaan, dan kun je met scanreg /restore het register terugzetten.
NL241344
Ik heb zelf ook wel eens problemen gehad met het installeren van externe toegang. Kreeg foutmeldingen bij winipcfg. Heb toen het register aangepast door alle vermeldingen met winsock2 weg te gooien. Dit is vanaf nummer 11 in het artikel. Eerst moet je externe toegang verwijderen (dmv Windows Setup -> Software in configuratiescherm) en dan het register aanpassen. Hierna moet je externe toegang weer installeren.
Hiervoor eerst even opgestart in dos modus, en scanreg uitgevoerd. Mocht het fout gaan, dan kun je met scanreg /restore het register terugzetten.
Ja, maar dat wil dus niet meer nadat die pc op mijn netwerk heeft gezeten...Op donderdag 11 juli 2002 22:29 schreef blackd het volgende:
Inbeladapter installeren? Toch een kwestie van de "Externe toegangsadapter" installeren onder 't icoontje Netwerk in Configuratiescherm?
[..]
Wat voor error? Lijkt me overigens sterk dat je ipconfig onder win98 hebt, zal wel winipcfg zijn.
En onder win98 heb je ook ipconfig
[off-topic]Op donderdag 11 juli 2002 22:29 schreef blackd het volgende:
Lijkt me overigens sterk dat je ipconfig onder win98 hebt, zal wel winipcfg zijn.
Nah, er is zelfs win(NT)ipcfg voor 2000/XP
[on-topic]
de tip van Brainbuzz heb ik een paar keer al met succes toegepast, probeer dat eens.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Waarom wil dat niet dan?Op donderdag 11 juli 2002 23:26 schreef CrashOne het volgende:
Ja, maar dat wil dus niet meer nadat die pc op mijn netwerk heeft gezeten...
Hmm... nooit gebruiktEn onder win98 heb je ook ipconfig
Ben ik dan toch prutserOp donderdag 11 juli 2002 23:28 schreef BackSlash32 het volgende:
[..]
[off-topic]
Nah, er is zelfs win(NT)ipcfg voor 2000/XP
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Pagina: 1