Your ass is grass and I'm the lawnmower!
Euhm, de enige mogelijkheid lijkt me met tijd vanaf het gifje helemaal geladen is ofzow...
Je bedoelt, ik moet er een delay ingooien die de tijd bevat waarover het gifje precies afspeelt ofzo?Op donderdag 11 juli 2002 20:54 schreef sdomburg het volgende:
Euhm, de enige mogelijkheid lijkt me met tijd vanaf het gifje helemaal geladen is ofzow...
Dus, stel: gif, wanneer geladen (dat gaat goed, hij laadt em eerst HELEMAAL en dan pas speelt ie em 1 keer af), delay in javascript van x-seconden (lengte GIF) dan hide gif, show text???
Is er niet iets fraaiers?
iig bedankt voor de HI-speed reactie
Your ass is grass and I'm the lawnmower!
Verwijderd
De onload event van een img element wordt aangeroepen wanneer de gif klaar is met afspelen (maar ook wanneer deze is gedownload).
Dus de 2e keer dat ie wordt aangeroepen is hij klaar, daar kun je vast wel wat mee
Dus de 2e keer dat ie wordt aangeroepen is hij klaar, daar kun je vast wel wat mee
Je kunt onload van het gifje een timer starten met de lengte van de animated gif.. Dat zou redelijk nauwkeurig moeten zijn.Op donderdag 11 juli 2002 20:59 schreef HDH-PowerCow het volgende:
[..]
Je bedoelt, ik moet er een delay ingooien die de tijd bevat waarover het gifje precies afspeelt ofzo?
Dus, stel: gif, wanneer geladen (dat gaat goed, hij laadt em eerst HELEMAAL en dan pas speelt ie em 1 keer af), delay in javascript van x-seconden (lengte GIF) dan hide gif, show text???
Is er niet iets fraaiers?
iig bedankt voor de HI-speed reactie
Anders Flash-movietje van maken.. want met animated gif kun je verder niks doen.