Ik heb net m'n gerepareerde PC opgehaald bij de winkel, maar nou zag ik, toen ik hem opstartte, dat er een Pentium 3 1B Ghz processor in was gezet. Nou vraag ik me dus af wat die B betekent na de 1 van 1 Ghz? Weet iemand dat?
van http://www.intel.com/design/pentiumiii/prodbref/index.htm?iid=ipp_dlc_procp3p+prodb_p3p- B; designates 133 MHz System Bus support.
- EB; designates Advanced Transfer Cache, Advanced System Buffering and 133 MHz System Bus support.
de betaler vervuilt
Dit kloptOp donderdag 11 juli 2002 20:46 schreef Pollewob het volgende:
Het is zelfs een EB
E = Coppermine cpu
B = 133 MHz fsb
Mjah idd 
Ik weet bijna zeker dat er een p3 500E was, met nieuwe coppermine core, maar dus nog geen 133 MHz fsb.. ik ga toch maar ff zoeken
/edit klopt dus ^^
Ik weet bijna zeker dat er een p3 500E was, met nieuwe coppermine core, maar dus nog geen 133 MHz fsb.. ik ga toch maar ff zoeken
/edit klopt dus ^^
Maar hij is dan wel 1 Ghz?Op donderdag 11 juli 2002 20:46 schreef Pollewob het volgende:
Het is zelfs een EB
E = Coppermine cpu
B = 133 MHz fsb
Kijk je hebt A & B keus, net als spijker broeken.
Jij hebt een Bkeus, dat betekend dat er een scheve naad ergens zit, of de kleur niet helemaal gelijk is.
Acht je moet het maar zo zien, als hij maar werkt he
Jij hebt een Bkeus, dat betekend dat er een scheve naad ergens zit, of de kleur niet helemaal gelijk is.
Verwijderd
Als je niets te melden hebt blijf hier dan gewoon wegOp donderdag 11 juli 2002 21:52 schreef RutgerFR het volgende:
Dit verhaal slaat helemaal nergens op.Op donderdag 11 juli 2002 21:52 schreef RutgerFR het volgende:
Dit is absoluut niet waar.
Het heeft idd met de core en de FSB Snelheid te maken.
/edit:
ech nieOp donderdag 11 juli 2002 21:52 schreef RutgerFR het volgende:
het is P III 1000B(eter dan de langzamere versies)
Jah, die 133MHz staat voor de FSB. Gooi er een multiplier van 7,5 tegenaan en je zit op 1000MHzOp donderdag 11 juli 2002 20:53 schreef dollar het volgende:
[..]
Maar hij is dan wel 1 Ghz?
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1