Specs van mijn bak Hier!
Standaard staat de FSB op 100MHz op socket-A-mobo's, aangezien Durons (die er ook op kunnen) niet zo best willen draaien op 133MHz. Niet zonder te roken iig.
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Specs van mijn bak Hier!
Specs van mijn bak Hier!
Watvoor mobo is het btw?
idd 1433 mhz.Op donderdag 11 juli 2002 20:41 schreef msentinelb het volgende:
ik heb net een Amd xp 1600+ gekocht. maar hij geeft maar 1,05 gigahertz aan in de bios dit hoort toch meer te zijn??
check je boekje van je MOBO, daar staat het, (zal of in de BIOS staan, of dipswitch)
suc6
Specs van mijn bak Hier!
gigabyte-7ZXEOp donderdag 11 juli 2002 20:53 schreef Pollewob het volgende:
Als ik jou was zou ik eens snel in het boekje kijken dat bij je mobo zit.. staat het echt wel in lijkt mij
Watvoor mobo is het btw?
Specs van mijn bak Hier!
Je kunt je post trouwens naderhand veranderen met deze knop:Op donderdag 11 juli 2002 20:59 schreef msentinelb het volgende:
[..]
gigabyte-7ZXE
Audioscrobbler profile
on of switch dus.. blauwe switch rechts onder d8 ikOp donderdag 11 juli 2002 20:59 schreef msentinelb het volgende:
[..]
gigabyte-7ZXE
die moet je op OFF zetten.. staat alleen on op.. maar je moet hem dus omschakelen
Op donderdag 11 juli 2002 20:51 schreef msentinelb het volgende:
en waar staat dat fsb ergens in de bios?
Op donderdag 11 juli 2002 20:51 schreef msentinelb het volgende:
heb het wel is met jumpers gedaan alleen zie die niet zitten op mobo
Op donderdag 11 juli 2002 20:58 schreef msentinelb het volgende:
ik gaat is ff kijken
Gebruik deOp donderdag 11 juli 2002 20:59 schreef msentinelb het volgende:
[..]
gigabyte-7ZXE
Specs van mijn bak Hier!
denk dat hij hier zit
Specs van mijn bak Hier!
staat in mobo boekieOp donderdag 11 juli 2002 21:07 schreef msentinelb het volgende:
thx, ok het zijn dus 3 van die pinntjes boven elkaar. ik hoef dus alleen maar die dipswitch van de 2en 3de naar de 1ste en 2de te zetten?
http://ftp.gigabyte.com.tw/support/user_pdf/7zxe_11_1.pdf
Specs van mijn bak Hier!
NEEE... foutje van mij het is het volgende... maar ff in je boekje kijken is toch niet zo moeilijk ??????Op donderdag 11 juli 2002 21:10 schreef msentinelb het volgende:
ok, ik heb het gevonden. str enable of str disable het staat nu dus uit, dus dan moet ik dat dus aan zetten?
Specs van mijn bak Hier!
uhh.. das dan niet zo goeOp donderdag 11 juli 2002 21:15 schreef msentinelb het volgende:
ok gevonden, maar die staat al op 133!??!?
en close is dus AANGESLOTEN he... VERBONDEN dus
Audioscrobbler profile
Bedankt voor jullie hulp! hij draait op 1400 nu
Specs van mijn bak Hier!
1. . .3
dan moet hij zo...
1. .-.3
maar je hebt het al gevonden dus
Specs van mijn bak Hier!
Probeer het eens een paar dagen zou ik zeggen! Je hebt dat ding toch niet voor nix gekocht???Op donderdag 11 juli 2002 21:30 schreef msentinelb het volgende:
jais een Amd athlon xp eigenlijk echt veel beter als een thunbderbird of valt dat wel mee?
Ik wil het eigenlijk niet roepen, maar je had het jumperverhaal ook best zelf kunnen verzinnen als je het boekje van je moederbord had opengedaan...
Amateurcoureur en fervent banktukker
tussen 1,4 tb en 1600+ denk ik dat je eigenlijk niet zoveel zal merken hoorOp donderdag 11 juli 2002 21:30 schreef msentinelb het volgende:
jais een Amd athlon xp eigenlijk echt veel beter als een thunbderbird of valt dat wel mee?
Specs van mijn bak Hier!
AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB
En dit verkondig je op Gathering of Tweakers? Kom op zeg...Op donderdag 11 juli 2002 21:32 schreef GNIFFEL het volgende:
Had een vriend van mij ook. Je hebt het wel vaker als je een standaard systeem koopt dat de kloksnelheid dan lager is dan dat ie aankan. Je moet gewoon effe terug gaan naar de winkel en zeggen dat ze het goed moeten zetten!
(Beetje off-topic:)
Het is allemaal gelul dat die PR-rating met de T-bird te maken zou hebben. Is gewoon bedoeld om de consument een beetje te helpen bij het vergelijken met INTEL processoren!
Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.
AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB
Okee, zou kunnen, maar niet in de mate datOp zaterdag 13 juli 2002 19:49 schreef qrazi het volgende:
met een koe maakt het misschien niks uit, maar volgens mij heeft een xp een aantal core verbeteringen ondergaan, en heeft ie support voor sse... waardoor je xp over het algemeen toch een paar procent sneller zou moeten zijn dan een gelijk geclockte t-bird
XP 1600+ (1400 MHz) = net zo snel als T-bird 1600 MHz. Dat kan niemand hard maken. En hoewel AMD natuurlijk niet toegeeft dat die ratings met de vergelijking met de P4 te maken heeft vergelijken ze ergens op hun site wel bijv. een P4 1800 Mhz met een XP 1800+
Maar goed... oude discussie
Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.
de 1600 is in verhouding 200 mhz sneller dan de amd Thunder bird 1400 het aantal mzh is gelijk maar qua preformace is hij 200 mhz snellerOp donderdag 11 juli 2002 21:30 schreef msentinelb het volgende:
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64