Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus de jazpiper, maar daar zit 64mb in(intern volgens mij). Moet ik nu als ik er 128mb van wil maken er een kaart van 64 in doen? of moet dan eerst die oude 64 eruit en dan een van 128mb erin? heeft iemand dit al eens gedaan?

Verwijderd

uhmm bij zomige werkt de 64MB SmartMedia wel en bij anderen alleen de 32 (zoals bij mij) ligt net aan welke je hebt en de 64 die er al in zit zit er in vast...

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op donderdag 11 juli 2002 20:38 schreef brinx het volgende:
ik heb dus de jazpiper, maar daar zit 64mb in(intern volgens mij). Moet ik nu als ik er 128mb van wil maken er een kaart van 64 in doen? of moet dan eerst die oude 64 eruit en dan een van 128mb erin? heeft iemand dit al eens gedaan?
Is je record knop grijs kun je er een 64MB smartmedia kaart bijprikken (heb je het ding weleens vast gehad? die gleuf zit er niet voor niets!).

Is je record knop ROOD (zoals de mijne) dan kan er maximaal 32mb smartmedia in.

Dus:
Rood: 96mb max (64 intern + 32 uitbreiding)
Grijs: 128mb max (64 intern + 64 uitbreiding)

Verwijderd

Op zaterdag 13 juli 2002 19:27 schreef Saus het volgende:

[..]

Is je record knop grijs kun je er een 64MB smartmedia kaart bijprikken (heb je het ding weleens vast gehad? die gleuf zit er niet voor niets!).

Is je record knop ROOD (zoals de mijne) dan kan er maximaal 32mb smartmedia in.

Dus:
Rood: 96mb max (64 intern + 32 uitbreiding)
Grijs: 128mb max (64 intern + 64 uitbreiding)
ik heb dus ook zoon rood knopje... ;(

Verwijderd

Op zaterdag 13 juli 2002 23:19 schreef The Vaporizer het volgende:

[..]

Ik zie alleen een rode stip is dat die rooie of moet die knop helemaal rood zijn?

Verwijderd

Topicstarter
hij bedoelt zo'n rode stip, heb ik dus ook. gvd bij de winkel zeiden ze dat ik eem kon uitbreiden tot 128mb,wat een afzetters. Moet daar maar eens langsgaan, maar ik ben toch voor een andere aan het kijken

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op zaterdag 13 juli 2002 23:19 schreef The Vaporizer het volgende:

[..]

ik heb nog nooit een grijze variant gezien, dus ik ging er al vanuit.
Ik heb hem destijds direct (eind 99) bij jazpiper.nl besteld. Toen stond er met 32mb uit te breiden.
Toen ik naar mp3man laatst meelde baalde ik er wel van dat ik een "rode" had.
Maargoed, doorgaans staat mijn ding toch niet vol (meestal voor 30 minuten per dag op de fiets heb je het niet nodig)
Pagina: 1