Toon posts:

Project Ego Forum

Pagina: 1
Acties:

• [Jules]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-01 16:28

[Jules]

Confusion in confusion

inderdaad erg mooie plaatjes
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Forbidden
You don't have permission to access /xbox/previews/adventure/projectego/screen1.jpg on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. 

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.26 Server at www.xboxmaniacs.com Port 80

Knowing others is to be clever.
Knowing yourself is to be enlightened.
Overcoming others requires force.
Overcoming yourself requires strength.

Verwijderd

Lijkt me een beetje voortijdig om dit al het beste spel OOIT te noemen, aangezien deze aarde toch nog best een tijd bestaat.

Verwijderd

Jah idd.
En waar baseer je dit op.
Ik neem aan dat je het zelf nog nooit gezien en al helemaal niet gespeeld hebt.
Wie weet zuigt de gameplay wel... Wacht nou eerst maar es tot er iets speelbaars is.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Ben benieuwd of dit weer een leuke Molyneux-creatie wordt. De hype rondt Black and White was ook enorm, maar uiteindelijk bleek het erg tegen te vallen.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:07
bestwel lelijke graphics.....

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:50

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Precies ik heb ook hoge verwachtingen en hoop dat het een fantastisch spel gaat worden, maarjah van B&W had ik ook hoge verwachtingen en dat viel uiteindelijk ook zwaar tegen

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

idd eerst maar afwachten.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Verwijderd

Topicstarter
ja black and white was niks maar dit wordt wel gaaf. Dat je een persoon/held kunt zijn en ech in een fantasie wereld leven is cooooool.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

Ben der ook niet van onder de indruk.. waarschijnlijk het zoveelste MMORPG verhaal.. Dan zie ik toch meer heil in een producent die er al 1 of meerdere op zn naam heeft staan en er ervaring mee heeft.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 juli 2002 21:13 schreef Bosmonster het volgende:
Ben der ook niet van onder de indruk.. waarschijnlijk het zoveelste MMORPG verhaal.. Dan zie ik toch meer heil in een producent die er al 1 of meerdere op zn naam heeft staan en er ervaring mee heeft.
HEt is geen MMPORPG, gewoon een RPG, check this http://www.gamesdomain.com/xbox/previews/Project_Ego.html
en lees het verhaal

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

Op donderdag 11 juli 2002 21:17 schreef Iceflisk het volgende:

[..]

HEt is geen MMPORPG, gewoon een RPG, check this http://www.gamesdomain.com/xbox/previews/Project_Ego.html
en lees het verhaal
huh?
Dat je een persoon/held kunt zijn en ech in een fantasie wereld leven is cooooool.
Je wilt in een fantasiewereld leven toch? :P Maar wel helemaal alleen?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 juli 2002 21:21 schreef Bosmonster het volgende:

[..]

huh?
[..]

Je wilt in een fantasiewereld leven toch? :P Maar wel helemaal alleen?
Dan niet

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Goed topic zeg :/

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 20:56 schreef Tampie2000 het volgende:
bestwel lelijke graphics.....
Wat vind je in godsnaam wel mooi dan?

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:39

NoTimeRemains

I know

mooie plaatje grote gelul weinig spel zo te zien

This is the Way.

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05-2025
Hmmmm....
Lijkt me wel lachen.
Misschien ook maar ff in de gaten houden.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Om het nu al het beste spel ooit te noemen is een beetje voorbarig (zoals iedereen wel weet, dat is PlaneScape: Torment :P) het lijkt me wel een interesant spel... wat ik er van gehoord heb, als je dood gaat ga je ook echt dood, je kunt daarna wel weer respawnen in een latere generatie (kinderen) maar het oude lichaam is echt dood...

O, en wat de titel betreft... ik veronderstel dat dat "het Project Ego topic" moet zijn, om een voledig forum aan één spel te wijden is wel een beetje te veel van het goede ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 juli 2002 22:19 schreef White Dust het volgende:
Om het nu al het beste spel ooit te noemen is een beetje voorbarig (zoals iedereen wel weet, dat is PlaneScape: Torment :P) het lijkt me wel een interesant spel... wat ik er van gehoord heb, als je dood gaat ga je ook echt dood, je kunt daarna wel weer respawnen in een latere generatie (kinderen) maar het oude lichaam is echt dood...

O, en wat de titel betreft... ik veronderstel dat dat "het Project Ego topic" moet zijn, om een voledig forum aan één spel te wijden is wel een beetje te veel van het goede ;)
Niet zo bijdehand wil je?

• Compubiter

Compubiter

Think again

Op donderdag 11 juli 2002 22:23 schreef Iceflisk het volgende:

[..]

Niet zo bijdehand wil je?
Meen je dit nu serieus of niet? Indien je dit serieus bedoelt zou ik eerst maar even kijken tegen wie je het hebt, anders moet je leren met smileys om te gaan.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Op donderdag 11 juli 2002 22:30 schreef Compubiter het volgende:

[..]

Meen je dit nu serieus of niet? Indien je dit serieus bedoelt zou ik eerst maar even kijken tegen wie je het hebt, anders moet je leren met smileys om te gaan.
Ik zou net zo'n soort reply typen ;) ik schrijf nog wel zo'n alderaardigst stukje over Project Ego, dat het mischien wel wat kan zijn.... mja... :+

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:47

Flapmo

and back is gigi!

A ik zie het alweer...een huiskamer topic in het spielerij forum...

He dit is het vetste spel ooit...

nietes
welles
nietes
welles
nietes
welles
nietes
welles
nietes
welles
nietes
welles
nietes
welles
nietes
welles!
Tis nie eens uit.

Owja vergeten, mzzl

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• Compubiter

Compubiter

Think again

Op donderdag 11 juli 2002 22:59 schreef Flapmo het volgende:
A ik zie het alweer...een huiskamer topic in het spielerij forum...
Nietes :+
Op donderdag 11 juli 2002 22:47 schreef White Dust het volgende:

[..]

Ik zou net zo'n soort reply typen ;) ik schrijf nog wel zo'n alderaardigst stukje over Project Ego, dat het mischien wel wat kan zijn.... mja... :+
Ik ben toch wel benieuwd hoe hij het bedoeld heeft.

Verwijderd

Wel jammer dat ik gelijk een xbox moet aanschaffen voor PE.
En mijn kamer was al zo klein :'(
Misschien komt er nog wel een PC versie, alleen dan neit zoals bij Halo, ongeveer zoals bij gta3 zou goed zijn.

Verwijderd

Het spel heet Fable jongens :) en is inderdaad het eerste spel waar ik een X-Box voor zou kopen. Maar ik denk eerder dat ik hem in Amerika bestel en de X-box van kantoor ff leen :)

De mooiste feature van Fable tot nu toe vind ik toch wel het feit dat je niet de enige held bent. Loop je een dorp binnen en hoor je dat er een prinses zit opgesloten in een toren, and rechtgeaarde held natuurlijk meteen naar die toren toe, is er al een andere wannabe-held de prinses aan het redden :) geweldig toch!

Ook leuk was dat als je aardig wat 'heropoints' had en je komt weer terug in een dorp waar je al eens geweest bent, dat opeens de helft van de kinderen met jouw haardracht loopt :D (as seen on E3)

Ja, ik ben wel benieuwd naar dit spel

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:39
Ik wil niet vervelend doen Iceflisk, maar je doet een beetje raar.

'zoals idereen weet....' -> ik heb nog nooit van het spel gehoort, en als je de replies ziet velen met mij.
'niet zo bijdehand wil je...' -> Serieus?

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Pagina: 1