Ik probeerde 256 mb intern (merkgeheugen) op mijn mobo asus kv7kx133 (slot a amd athlon 800Mhz) te zetten. Normaal is dat een klusje van nix maar in dit geval liep het ietsje anders.... Ik deed hem er verkeerd om in ongetwijfld zullen er nu een aantal mensen zeggen dat dat niet kan of alleen met brute kracht maar het ging eigenlijk vrij gemakelijk.
De comp aangezet en de cooler van de cpu ging ff draaien ongeveer 5 a 10 seconden en hield er toen weer mee op.
Ik d8 wat raar toch ff kijken en zo kwam ik erachter dat ik het er verkeerd in had gezet.
Mijn vraag is of mijn mobo nou gecrasht is of dat ik iets moet doen zodat ie het weer doet (Uiteraard heb ik hem al een uurtje uitgezet en ander geheugen geprobeerd)
Andere suggesties???
De comp aangezet en de cooler van de cpu ging ff draaien ongeveer 5 a 10 seconden en hield er toen weer mee op.
Ik d8 wat raar toch ff kijken en zo kwam ik erachter dat ik het er verkeerd in had gezet.
Mijn vraag is of mijn mobo nou gecrasht is of dat ik iets moet doen zodat ie het weer doet (Uiteraard heb ik hem al een uurtje uitgezet en ander geheugen geprobeerd)
Andere suggesties???