waar chrono cross en chrono trigger verkrijgbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mr.C4
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
weet iemand waar deze spellen nieuw of 2de hands in nederland verkrijgbaar zijn? ik weet nu wel dat chrono cross iig ntsc is maar ik heb nu een ntsc=>pal bootdisc dus dat is geen probleem.

of kent iemand nog goeie nederlandse sites die import games verkopen?
ik heb al op sites gezocht zoals marktplaats en ebay.nl maar daar heb ik nix kunnen vinden.

Verwijderd

chrono trigger heb ik wel een tijde op de pc gespeeld, is dat geen uitkomst? kan je gratis downloaden, zitten geen copyrights meer op

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Op donderdag 11 juli 2002 19:51 schreef Towelie het volgende:
chrono trigger heb ik wel een tijde op de pc gespeeld, is dat geen uitkomst? kan je gratis downloaden, zitten geen copyrights meer op
Zitten dus nog wel copyrights op omdat ze die later weer voor psx hebben uitgebracht, Niet legaal dus. (wel gratis btw :P) originele chrono trigger voor de snes kost ongeveer 150 euro en is zeer zeldzaam, chrono cross is bij dimensionplus.nl te koop. 60 euro geloof ik

• Mr.C4
  • Niet online
hmm helaas is ie niet bij dimensionplus meer tekoop zie ik op hun site. maare ik speel liever op psx op tv met joystick en dat heb ik niet voor op de pc.

• Sephterra
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-08-2022
De beste kans heb je nog altijd met een advertentie in een gamesblad (zoals in bijvoorbeeld de Power Unlimited <- eerste wat in me op kwam ;))

En anders moet je naar zo'n 2e hands gamewinkel, ik weet dat ze in ieder geval in A'dam zitten (en hier in Haarlem zit er ook 1, de Gameshop, die verkopen zelfs nog NES en Megadrive spellen :))

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:39

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ik had em ooit met emu, en joypad ;)
zo ook FF6 gespeeld :) (onwijs goed spel, misschien wel beter als de huidige FF (heb alleen 6 en 7 gespeeld, en ben nu weer begonnen met 8, kon tonedertijd het geduld er niet voor opbrengen...)
cd waar deze op staan is helaas overleden mertke ik vorige week :(:(:(:'(:'(:'(!(K********TTT!!!, stonden allerlei handige appies op, waaronder een aantal snes games en dus deze 2)

maaruh, CT is ook een toppertje, CC heb ik nooit gespeeld...

ohja, joypad kost geen scheet, en gamed erg lekker

Battle.net Spud#2543

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

gameshop heeft wel meer van dat soort oude games ja :)
heb er ooit nog mijn nintendo 8 bit verkocht, en in ruil daarvoor een megadrive gekocht, ook vaak nog 2e hands game sgekocht.
kan je trouwens ook je ps enzo om laten bouwen :)

Battle.net Spud#2543

Verwijderd

ik heb vorig jaar nog Crono Trigger gespeeld op pc.Cool spel!En ja ,ik geef het toe ,het is een emu.Heb thuis nog 1500 snes games + emulator.(dus ook FF 1 t/m 6 ) >:)

• BlackMage
CC staat wel bij dimensionplus op de site, klik op playstation, daarna moet je naar RPG liefhebber?? klik hier! banner gaan (ergens halverwege) en wat staat daar: Chrono Cross. 54,99 kost ie btw

En Final Fantasy cronicles, die staat ok in het rijtje van Chrono Cross, daar zit chrono trigger bij op.

• BlackMage
Op donderdag 11 juli 2002 21:17 schreef Ker_Plunk het volgende:
ik heb vorig jaar nog Crono Trigger gespeeld op pc.Cool spel!En ja ,ik geef het toe ,het is een emu.Heb thuis nog 1500 snes games + emulator.(dus ook FF 1 t/m 6 ) >:)
[beter-weet-modus]
FF 1 tot en met 3 zijn voor de nes :P

Alleen deel 4,5,6 zijn voor snes :+
En FF: Mystic quest maar dat is geen fuck aan.
[/beter-weet-modus]

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-12-2025
Topicstarter!!!

Bij

nedgame in groningen hebben ze het spel gewoon liggen op import..had em ook een tijdje geleden...verkocht..en nu spijt van :( anyway het is de import versie van er is nooit een pal versie gekomen...

http://www.nedgame.nl

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:28
CT... te koop met FFIV als Final Fantasy Chronicles (ik heb hem import)

CC... waanzinnig goed... ook import. Probeer Dimensionplus, www.dvdboxoffice.com of Futurezone in Rotterdam.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Mr.C4
  • Niet online
Op donderdag 11 juli 2002 21:19 schreef BlackMage het volgende:
CC staat wel bij dimensionplus op de site, klik op playstation, daarna moet je naar RPG liefhebber?? klik hier! banner gaan (ergens halverwege) en wat staat daar: Chrono Cross. 54,99 kost ie btw

En Final Fantasy cronicles, die staat ok in het rijtje van Chrono Cross, daar zit chrono trigger bij op.
oja shit ik was vergeten op de import games te klikken |:(
bedankt ik ga hem snel halen. *D

/edit hmm jammer dat die link naar chronicles en tactics niet op dimensionplus doet

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Op donderdag 11 juli 2002 21:17 schreef Ker_Plunk het volgende:
dat wil ik ook wel aangezien mijn cd waar die games op stonden overleden is! (stonder 150 games op, allemaal weg!)(en nog diverse andere software)

Battle.net Spud#2543

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

chrono trigger op de psx is trouwens heel erg irritant met laadtijden voor elk gevecht.

heel erg jammer, misschien als je het origineel niet gespeeld hebt wel te doen, maar als je de snes versie hebt gespeeld is het echt niet te doen en stop je best snel weer met het spel, terwijl het echt briljant is.

FFIV en FFV zijn daarentegen echt briljant =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ebay al geprobeerd?

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Weet je wel wat je meestal voor Chrono Trigger neer moet leggen?

Dat kan wel eens heel duur gaan worden ... :{
Voor de SNES versie dan.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Pagina: 1