mijn mp3-speler is een maand geleden kapot gegaan (jazpiper 64mb). Nu ga ik over 2 weken op vakantie naar Spanje, en ik moet toch wel ff iets hebben om mijn musica op te luisteren.
ikke ff rondgekeken, en ik wil graag een 8cmcd-mp3-speler
mijn oog viel op dit dingetje:

aiwa heb ik goede ervaringen mee, alleen ik heb nergens een echt positieve review gevonden van het ding, had er dus niet veel vertrouwen in. daarbij viel het ding eigenlijk ook buiten mijn budget wat ik eraan wilde besteden (200,- euro)
nu ben ik 2 mooie dingetjes tegen gekomen, allereerst leek mij dit ding wel mooi:

de beatman 2 erg goede recensies en ziet er nog mooi uit ook
kost zo'n 150,- euro, perfecte prijs dus 
maar bij ziezelfde e-winkel zag ik deze staan:

De NAPA MCD-380n. nog niets over gehoord en kost maar "Tijdelijk aanbieding!!! EUR 119.00" das natuurlijk niet veel.
verders weet ik er weinig van.
voordeel van de laatste is dat hij id3 tags weergeeft, en de beatman doe dit naar mijn weten niet.
Iemand ervaring met 1 van deze apparaatjes? is id3tag iets dat je mist, of scheelt dat niet zo veel?
( * Maverick heeft veel tijd aan dit topic besteed mods, so be gentle.
)
ikke ff rondgekeken, en ik wil graag een 8cmcd-mp3-speler
mijn oog viel op dit dingetje:
aiwa heb ik goede ervaringen mee, alleen ik heb nergens een echt positieve review gevonden van het ding, had er dus niet veel vertrouwen in. daarbij viel het ding eigenlijk ook buiten mijn budget wat ik eraan wilde besteden (200,- euro)
nu ben ik 2 mooie dingetjes tegen gekomen, allereerst leek mij dit ding wel mooi:

de beatman 2 erg goede recensies en ziet er nog mooi uit ook
maar bij ziezelfde e-winkel zag ik deze staan:

De NAPA MCD-380n. nog niets over gehoord en kost maar "Tijdelijk aanbieding!!! EUR 119.00" das natuurlijk niet veel.
voordeel van de laatste is dat hij id3 tags weergeeft, en de beatman doe dit naar mijn weten niet.
Iemand ervaring met 1 van deze apparaatjes? is id3tag iets dat je mist, of scheelt dat niet zo veel?
( * Maverick heeft veel tijd aan dit topic besteed mods, so be gentle.
PSN: DutchTrickle PVoutput