Ben vanmiddag bij Correct geweest aan de Bergweg in Rotterdam. De verkoper daar had tijd genoeg om mij even een privedemonstratie te geven van sacd. En ik moet zeggen dat het fantastisch klonk. Oke, de luidsprekers en de versterker waren nogal duur (understatement van het jaar!), maar zulk zuiver geluid kan met de duurste cd-speler nog niet geproduceerd worden. Ik heb onder andere een live opname van een orkest gehoord. De instrumenten klonken fantastisch. Daarna nog een sacd van een zanger (naam vergeten, vrij rustig genre). Het stemgeluid klonk heel realistisch. Ik heb na afloop zelfs een dubbel-sacd gekregen met verschillende artiesten (modern en klassiek). Helaas geen hybride-schijfjes dus ik zal toch eerst een sacd-speler moeten aanschaffen. En dat wordt hoogstwaarschijnlijk de dvd962sa van Philips, tenzij de dvd963sa in NL verkrijgbaar wordt.
Ik zou eigenlijk iedereen willen aanraden om eens sacd uit te proberen in de winkel. Kun je jezelf overtuigen van de superieure kwaliteit. Wat mij betreft mag sacd het helemaal gaan maken
.
Ik zou eigenlijk iedereen willen aanraden om eens sacd uit te proberen in de winkel. Kun je jezelf overtuigen van de superieure kwaliteit. Wat mij betreft mag sacd het helemaal gaan maken