Westwood Online | Welk spel goed online te spelen?

Pagina: 1
Acties:

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-12-2025
Ik heb een aantal spellen van Westwood en aangezien ik nu kabel heb wil ik ook wel eens een keer wat online spelen.

Ik heb:

Red Alert + Counterstrike en Aftermath
Tiberian Sun + Firestorm
Red Alert 2 + Yuri's Revenge(de laatste niet legaal)
Emperor Battle for Dune

Ik vind Tiberian Sun wel een relaxte game, maar als ik met WOL ga zie ik 4 servers: Eurpees, Pacific, US, en nog een. Op de Europese server zit nooit iemand. Dus ga ik naar de amerikaanse. Dan join ik een game, en tot nu toe kiezen ze altijd een niet officiele map. Dus bij het laden van de map krijg ik een error dat mn comp. de map niet kan lezen :?

Ik zou dus met RA2 kunnen proberen, maar dan niet met YR, want dat vind Westwood waarschijnlijk niet zo leuk. Ik kan YR ook niet updaten, dus ik heb niet de nieuwste versie. De rest van de games heb ik dus wel legaal.

Ik las ergens ook over KALI, is dat misschien iets? Beter als WOL?
Verder heb ik All Seeing Eye geprobeert, Gamespy wilde niet met mn illegale MOHAA versie. Maar volgens mij werkt ASE niet met Westwood games.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-01 15:25
RA2 zou dan de beste oplossing zijn.
voor Kali dacht ik dat je moest betalen p/m
zelf speel ik wel eens YR en RA2 maar heb TS nog nooit geprobeert.

btw nice icon ;)

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Kali is tegenwoordig trouwens gratisch, maar werkt niet altijd even lekker.

De originele Red Alert speelt bijna niemand meer heb ik het idee. Tiberian Sun wordt beschouwd als het matigste C&C deel. Battle For Dune... sjah, ik vond het tegenvallen in multiplayer (te traag spelverloop). Blijft Red Alert II over :)

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-01 20:48
Waarom iedereen TS altijd afzeikt blijft voor mij een raadsel want ik vond het een heel cool spel dat ik erg veel gespeeld heb. En nee, ik ben geen C&C nub want ik heb allles in de C&C reeks (behalve Renegade en Sole Survivor)

Verwijderd

Ik speel nog heel vaak vaak Tbsun. Ik vind het veel realistischer dan RA2 en de AI is bij Tbsun vele male beter. Ik wil het graag online spelen, alleen met een 56k verbinding wordt dat moeilijk

Verwijderd

speel je ook RA2?

Verwijderd

Mohaa vind ik persoonlijk online het beste helemaal omaha beach.
Als je een minder legele verie hebt download je toch gewoon de gratis demo waarmee je wel online kan spelen?

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-01 16:15
Op donderdag 11 juli 2002 18:39 schreef PowerCow het volgende:
RA2 zou dan de beste oplossing zijn.
voor Kali dacht ik dat je moest betalen p/m
zelf speel ik wel eens YR en RA2 maar heb TS nog nooit geprobeert.

btw nice icon ;)
Nope, is gratis... moet je wel reggen though. En het werkt hier niet :{ .

Steam

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 01:14 schreef KevinM het volgende:
Mohaa vind ik persoonlijk online het beste helemaal omaha beach.
Als je een minder legele verie hebt download je toch gewoon de gratis demo waarmee je wel online kan spelen?
En Mohaa is van westwood?

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 01:16 schreef SaSReCoiL het volgende:

[..]

En Mohaa is van westwood?
Lees zn een na laatste regel eens

Verwijderd

Leg eens uit dan, want hij vraagt om een spel te spelen op WESTWOOD ONLINE.

Verwijderd

Lees alleen dit eens

aangezien ik nu kabel heb wil ik ook wel eens een keer wat online spelen.
Gamespy wilde niet met mn illegale MOHAA versie

Verwijderd

Ja, maar hij vraag toch gewoon om spellen te spelen op westwood online?
Dus dan kies je een game uit de lijst die hij gaf.
code:
1
2
3
4
Red Alert + Counterstrike en Aftermath
Tiberian Sun + Firestorm
Red Alert 2 + Yuri's Revenge(de laatste niet legaal)
Emperor Battle for Dune

btw ontopic: ik zou voor Ra2 gaan :D

Verwijderd

Volgens mij heeft ie gewoon een paar spellen van westwood en hij heeft een minder legale versie van mohaa en wil gewoon online spelen omdat ie nu kabel heeft.
Asl online spel vind ik persoonlijk mohaa het best en het interesseert me weinig of ie van westwood komt of niet

Verwijderd

dan moet jij de topic eens door lezen:

Westwood Online | Welk spel goed online te spelen?

Nuff said.

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-11-2025

Dreamer

Foutje

voor mij blijft red alert nog steeds het beste spel om online te spelen

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 02:01 schreef dreamer het volgende:
voor mij blijft red alert nog steeds het beste spel om online te spelen
Ja idd, da vind ik ook :)

btw heb je msn? :D

• Jozz
Ok, ff een update

Ik heb gisteren ff online gespeeld met RA2 dat ging beter als Tiberian Sun Firestorm, erg jammer dat ze met Tiberian Sun allemaal van die niet standaard maps laden. :(
Maar goed. Ik had 4 potjes gespeeld. Een gewoon met zo'n Westwood icoontje ervoor, die heb ik gewonnen, m'n eerste potje RA2 meteen gewonnen, maar die map lag ook vol edelstenen/diamanten wat het ook zijn.
Ik had een gigantisch leger aan tanks, en ook nog 20 Korean Fighters. Ik was allie met een van mn medespelers en de andere 2 waren ook allies. Na verloop van tijd hield rood ermee op :? , was nog niet eens verslagen, maar ik was hem flink in de pan aan het hakken. Toen ging ik(groen) samen met blauw(mn allie) de paarse aanvallen. Ik had wel 4x zoveel tanks bij me als blauw, maar dat verloren we dus. Vervolgens hield mn allie er op gegeven moment mee op. ;( Op zich was dat niet zo erg, want hij was veel slechter als mij. Hij bouwde bijna geen tanks enz.
Vervolgens ben ik tanks gaan bouwen, een haven neergezet, die werd platgebombardeerd, dus 2 ervoor in de plaats gezet :P . Ik had ondertussen ongeveer ruim 2.800.000 aan geld. Plotsling zegt paars: I'm sorry but my dad (8> needs the computer. I have to stop. |:( Zou best waar kunnen zijn, maar hij had toch al verloren. Z'n harvesters konden toch niet meer op het laatste plekje van het veld komen waar nog ore lag, dat was ik lekker aan het ontginnen 8-) .
Toen had ik dus gewonnen.

Vervolgens nog drie potjes gespeeld met z'n beker icoontje ervoor. Die heb ik alledrie verloren. Bij het eerste potje daarvan bleek die ander gewoon z'n basis naast de mijne te hebben gebouwd, helaas was hij frankrijk, dus 3 kannonnen en weg was ik.

De laatste twee potjes waren ook niet om over naar huis te schrijven.
Overigens denk ik dus dat 4 spelers makkelijker is dan 2 spelers.

Verwijderd

Jozz wat is je nick? Gaan we even spelen :)

• Jozz
Op vrijdag 12 juli 2002 15:02 schreef Zero00 het volgende:
Jozz wat is je nick? Gaan we even spelen :)
Gewoon josvds, maar k moest vanmiddag en vanavond werken, morgen ook werken van 7.00-12.00 en dan nog van 18.00-22.00 balansen :r en dan s middags nog naar mn opa en oma. Zondag word ook nix, ook geen tijd, dus als je maandag kan meld dat dan maar ff via ICQ, MSN of e-mail.

Verwijderd

generals

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023

TMAXTINT

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Generals is dus echt niet goed te multien.. Mega laggy vind ik t.

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Verwijderd

generals.... tja te veel bugs..... heb je eindelijk een potje met 4 splers hangt die connectie weer is :(
Pagina: 1