Toon posts:

Hoe rotatie bladeren verwijderen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een duure cooler waarvan 1 van de bladeren is afgeknapt en ik wou dit vervangen met een ander blad met rotatie bladeren.

Maar ik weet niet hoe je dat openkrijgt zodat ik een andere er op kan zetten..

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Meestal zitten die bladen gewoon vast. In dat geval is het jammer en kan je beter een nieuwe kopen. Een ander blad eraan vast lijmen of wat dan ook brengt het volgens mij nogal uit evenwicht en maakt herrie.

Je zegt dat je een dure koeler hebt. Misschien dat ze daar er los op zitten ofzo :?. lijkt me vaag.

Iets meer info want als we niet weten wat het precies voor koeler is, is het moeilijk om je te helpen.

specs

Verwijderd

Aan de achterkant zit om de as heen een klein ringetje , als je die verwijdert komt het hele bladgedeelte los, maar ik zou inderdaad geen blad erop plakken.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 juli 2002 18:15 schreef executor het volgende:
Meestal zitten die bladen gewoon vast. In dat geval is het jammer en kan je beter een nieuwe kopen. Een ander blad eraan vast lijmen of wat dan ook brengt het volgens mij nogal uit evenwicht en maakt herrie.

Je zegt dat je een dure koeler hebt. Misschien dat ze daar er los op zitten ofzo :?. lijkt me vaag.

Iets meer info want als we niet weten wat het precies voor koeler is, is het moeilijk om je te helpen.
Dat zwarte ding met die bladeren dat wil ik er af en daarop een nieuwe plaatsen!!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Op donderdag 11 juli 2002 18:19 schreef narfpower het volgende:

[..]

Dat zwarte ding met die bladeren dat wil ik er af en daarop een nieuwe plaatsen!!
ah op die fiets :). Blijkt dus te kunnen zie die post onder mij :P.

specs

Verwijderd

Je zou het kunnen vervangen met een stuk van een oude fan , maar dan moet de magneet wel evengroot zijn , en de asdiameter hetzelfde.

Verwijderd

Topicstarter
jep daar was ik al achter en na wat pielen doet die het weer :) bedankt jongens!

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 23:24

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

als je em niet terug kan lijmen met epoxy ofzow, dan kun je em net zo goed in de prullenbak naaien. hoe duur dat ie ook is.

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
[slightly off-topic]
Ik heb eens voor de grap een afgebroken blad aan een 6500 rpm CPUfan gelijmd met superlijm, twee pincetten, een vergrootglas en veel geduld :)

Als je breuk "mooi" is, is het goed te lijmen: de fan loopt even hard, en het geluid was wel "anders", maar zeker niet harder.
Ik voelde ook geen trillingen op het chassis van de fan, en de temps bleven gelijk als voorheen.

Ik heb hem een paar maanden probleemloos gebruikt.
Pagina: 1