Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
DD is backwards compatible.
Dat wil zeggen dat je gewoon Prologic hebt als je het niet decodeerd in een DD decoder maar gewoon in een prologic decoder.
DTS is niet backwards compatible. Dat is dus DTS only.
Maar DD/DTS klinkt toch echt wel een stuk beter dan ProLogic. Dus als je het geld hebt, is het het zeker waard om een andere versterker aan te schaffen.
Dat wil zeggen dat je gewoon Prologic hebt als je het niet decodeerd in een DD decoder maar gewoon in een prologic decoder.
Maar DD/DTS klinkt toch echt wel een stuk beter dan ProLogic. Dus als je het geld hebt, is het het zeker waard om een andere versterker aan te schaffen.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Dus ik moet dd schijfjes zoeken? dit hangt toch van de schijfjes af, dts spelers lijken meestal ook dd te hebben (uit een kleine steekproef).Op donderdag 11 juli 2002 18:12 schreef DarkSide het volgende:
DD is backwards compatible.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
jah, alle spelers kunnen DD en bijna alle (99,8% oid) DTS.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp