Toon posts:

Seti Hide en Pakketjes sparen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje ik heb de FAQ door gespit, maar kan niet veel vinden over hoe je met Seti Hide pakketjes kan sparen en dan bijvoorbeeld eind van de week kan flushen. Hoe doe ik dit. Seti Hide heeft wel het 1 en ander aan opties en instellingen, maar heb het idee dat het niet goed werkt en toch gewoon lekker pakketjes opstuurd terwijl ik gewoon wil sparen.

Sorry als dit toch ergens duidelijk beschreven staat. (Wel ff zeggen waar dit staat dan)

Ik hoor het wel. :) :) :)
(By the way, hoe vind je m'n kat!!! Coole foto toch? van 1600x1200 naar 60x60 das pas scherp :P

Verwijderd

Buffer vergroten tot een bepaald aantal dat je wilt sparen, als je SETIHIDE instelling op offline zet, kun je gewoon de wuutjes opsparen. probeer eerst bijvoorbeeld 25

het moet goed gaan, ik doe het op de zelfde manier >:)

check anders de site van setihide http://www.setihide.de

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

settings;

connection mode op offline zetten

caches;

local caches +10
en dan die caches die onstaan zijn selecteren, rechtermuisknop, fetch.
dit kan je net zovaak herhalen als je zelf wil.

alleen zal je aan het eind van de week dan wel zelf moeten fetchen en flushen. dit kan voor zover ik weet niet automatisch

zorg er wel voor dat je client nooit zonder caches komt te zitten!!!

Van klussen krijg je grijze haren

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 17:45 schreef www.outer het volgende:

alleen zal je aan het eind van de week dan wel zelf moeten fetchen en flushen. dit kan voor zover ik weet niet automatisch

zorg er wel voor dat je client nooit zonder caches komt te zitten!!!
als ie online staat gebeurt fetchen / flushen auto, maar de oudste wuutjes het worden altijd het eerst verwerkt.

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

Op donderdag 11 juli 2002 17:50 schreef joos het volgende:

[..]

als ie online staat gebeurt fetchen / flushen auto, maar de oudste wuutjes het worden altijd het eerst verwerkt.
maar op die manier spaar je weer niet, en daar ging het toch om??

Van klussen krijg je grijze haren

Verwijderd

hmm nu jullie het toch over setihide hebben, had ik eigenlijk nog wel een vraagje: zit der een houdbaarheidsdatum op een wu :?
Ik bedoel de lui van berkeley moeten toch ook een keer die resulaten hebben :)

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:03

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Over het algemeen wordt er een maand aangehouden als houdbaarheidstermijn voor de WU's. Misschien dat ze langer houdbaar zijn maar dat weet ik niet zeker

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Verwijderd

Topicstarter
Okay ik heb hem offline staan en op 20 WUtjes dus dat moet goed zijn!!

JEEEHAA!! op naar m'n eerste monsterflush! zegmaar....

Bedankt! :) :)

Verwijderd

veel succes :)

• AJSTempest
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-03-2015

AJSTempest

Anton Sekeris (SETI@Home)

Vanaf in ieder geval versie 1.5.4.2 heeft SetiHide ook nog de mogelijkheid een "cron" job aan te maken. Je vind deze instelling op de caches tab aan de rechterkant, net boven de instellingen voor het aantal caches. Hiermee kun je bepalen dat hij op vaste dagen en tijden een flush/fetch voor alle caches gaat doen waarvoor dit nodig is. In combinatie met de spaarstand heb je het dan dus geheel geautomatiseerd. Schitterend tooltje dat SetiHide! 8-)

Ik heb deze cron functie zelf overigens nooit gebruikt, dus garantie tot de firewall >:)

Waar moet dat heen met deze wereld? Nog een rondje om de zon!

Pagina: 1