Toon posts:

Topic uitleg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[topic=547148/2/25]

In dit topic is te lezen dat iedereen een virus toegestuurd krijgt, ik heb vanmorgen gemerkt dat inderdaad mijn server gehacked is, is hier trouwens wat tegen te doen ik heb winnt met internet information service....please help me, ik heb nu de pagina down gegooid en de service stop gezet dus nu kan niemand hopelijk iets gebeuren....sorry mensen die geen virus scanner aan hadden staan of geinstalleerd, het spijt me...

• Fuzzems
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08-2024
braaf, wilco :)

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 19:46
Ik ben ook op die site geweest, mar mijn virusscanner deed niks, wat is er aand e hand, wat voor virus is het? hoe kan ik het verwijderen?

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:43
ik kreeg ineens iets van 509 berichten van zone alarm pro dat er iemand me probeerde te hacken maar mijn o zo trouwe zone alarm hield ze allemaal tegen :o

Verwijderd

Topicstarter
sorry ik kan je niet helpen met het virus want ik weet het ook niet, ik heb deze pagina al wel een keer bij een vriend van mij gezien het is wel schadelijk maar wat het precies doet weet ik ook niet, in iedergeval heb ik nu de server uit gezet dus verdere besmettingen komen er hopelijk niet meer. misschien dat je even in het vorige topic moet kijken daar staat de naam van het virus, dan moet je even op http://antivirus.pagina.nl kijken daar kun je vast wel een patch downloaden.....

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:43
Ten 1e.... dit is je eigen schuld

Ten 2e... Je draaide een ongepatchte IIS server...

Ten 3e... Voor de volgende keer:
Installeer Apache (iets minder lompe bugs)
of, als je toch IIS gebonden bent, zorg dat je 'm updated.. Windows update, security fixes enz.

Ten 4e... topictitel is niet echt duidelijk, had beter iets kunnen zijn van "Excuses" ofzo, of, imho nog beter, ff (een modje desnoods) een bericht in het gesloten topic laten plaatsen.

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Op donderdag 11 juli 2002 18:27 schreef DJSmiley het volgende:
Ten 1e.... dit is je eigen schuld

Ten 2e... Je draaide een ongepatchte IIS server...

Ten 3e... Voor de volgende keer:
Installeer Apache (iets minder lompe bugs)
of, als je toch IIS gebonden bent, zorg dat je 'm updated.. Windows update, security fixes enz.

Ten 4e... topictitel is niet echt duidelijk, had beter iets kunnen zijn van "Excuses" ofzo, of, imho nog beter, ff (een modje desnoods) een bericht in het gesloten topic laten plaatsen.
Of het posten in Lieve Adjes

Verwijderd

Wat doet dit in CME?

Verwijderd

Topicstarter
sorry eigenschuld, is het tegenwoordig verboden om zonder dat er van die kinderachtige ventjes rondlopen op het internet die het leuk vinden om kinderachtig te gaan hacken......het is toch niet normaal dat je tegenwoordig niet eens een website kan hosten om dat je anders gehacked wordt, laat degene gewoon oprotten, dit is absoluut mijn schuld niet, wel had ik het moeten updaten dat geef ik toe, maar dat ik gehacked ben kan ik niets aan doen.....!!!!!!

Verwijderd

quote:
Wat doet dit in CME?
/quote

daar stond de thread waar de link naar dat virus instond..

ik heb het ook gezien, en mun norton deed niks?was wel gewoon ge-updated, werkt het misschien alleen als je nooit updates van windows installeert? net als dat yahaa virus met dat incorrect-mime header?
Pagina: 1