wie helpt mij bij het volgende: als ik internet via de router kan ik wel kleine tekstbestanden versturen maar geen grotere bestanden dus zeg maar videobestandjes.Ontvangen gaat wel.Bij het versturen van grotere bestanden krijg ik de foutmelding dat de server de verbinding heeft verbroken.Doe ik hetzelfde via mijn com21 modem gaat het wel(hetzij langzaam).
Heb je ADSL?
Kabel dus
Ik had een soortgelijk probleem, lag ook aan me (SMC barricade) router, maar ik had het niet met Chello. Pas toen ik ADSL kreeg ging het fout bij mij
Welke provider heb je? Welke SMTP server gebruik je? Heb je geen limiet op je (uitgaande) mailverkeer?
Kabel dus
Ik had een soortgelijk probleem, lag ook aan me (SMC barricade) router, maar ik had het niet met Chello. Pas toen ik ADSL kreeg ging het fout bij mij
Welke provider heb je? Welke SMTP server gebruik je? Heb je geen limiet op je (uitgaande) mailverkeer?
Ik zit bij wanadoo.De server is gewoon smtp.cablewanadooOp donderdag 11 juli 2002 16:57 schreef collin het volgende:
Heb je ADSL?
Kabel dus
Verder heb ik overal gezocht of ik een limiet kon vinden,maar niets.
als dit bij wanadoo zou zitten dan moet het ook plaats vinden bij mailen via het modem en dat werkt wel.
Ik heb nu ook niet zoveel verstand van computers dus weet ook niet waar ik verder zou kunnen zoeken.
Bedankt voor je reactie in ieder geval
Me kat heet ook blacky
en dies liev 
Maar goed, probeer de wanadoo helpdesk eens, misschien weten die iets.. Lijkt toch echt dat er wat met je router aan de hand is. Ken je iemand anders met een routertje? Misschien kan je die proberen.
Ik heb er weken over gedaan om erachter te komen waar mijn probleem vandaan kwam. Alles vervangen, PC's OS'en, kabels etc. sterkte
Maar goed, probeer de wanadoo helpdesk eens, misschien weten die iets.. Lijkt toch echt dat er wat met je router aan de hand is. Ken je iemand anders met een routertje? Misschien kan je die proberen.
Ik heb er weken over gedaan om erachter te komen waar mijn probleem vandaan kwam. Alles vervangen, PC's OS'en, kabels etc. sterkte