Toon posts:

Verschillende merken geheugen in 1 comp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me af als je twee verschillende merken geheugen in 1 comp doet gaat dat dan problemen geven. Ik heb wel eens gehoord dat hij dan kan vast lopen op dat geheugen omdat de snelheid niet gelijk is.

Het gaat hier gewoon om twee geheuegen modules van 256 SDRAM
PC133

thx

• -ChRiZz-
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 21:50
gewoon proberen .. Mijn server draait ook met allemaal verschillende reepjes en die loopt ook alleen vast als de stroom uitvalt :'(

Slache!

• Morty
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-06 22:02
Hier ook een aantal verschillende merken geheugen, nog nooit problemen mee gehad. Volgens mij zou het gewoon altijd moeten werken, moet wel dezelfde snelheid zijn natuurlijk..

• Comet
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-08 15:27
In principe moet het gewoon werken. Gewoon doen dus.

Verwijderd

hier 3 verschillende merken en geen problemen dus ....

• Moleman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-03-2021
Ik draai met twee verschillende merken, die ook nog eens verschillen in grootte (een van 256 en een van 128 mb). Draait perfect, nooit problemen.

Work- & gamestation & Huiskamergenot

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

3 verschillende SDram merken draait als een tiet (en tieten draaien goed :D)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

Kan gewoon. Pas bij hard OC-en kan er eventueel, héél misschien, niet erg waarschijnlijk, niet hopen of aan denken etc... iets spaak lopen. (en dan eigenlijk alleen als je reepjes met erg verschillende latencytijden hebt).

Heb zelf btw ook meerdere merken en daarmee ook nog gewisseld.

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Ik denk wel dat dat gaat werken. Ik heb in mijn server in totaal 128mb: 1x 64MB PC133, 2x 32MB PC 100 of 66. Win XP draait goed :) (Ja WinXP op mijn server jah :))

• Siluro
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:42
Op donderdag 11 juli 2002 17:13 schreef Moleman het volgende:
Ik draai met twee verschillende merken, die ook nog eens verschillen in grootte (een van 256 en een van 128 mb). Draait perfect, nooit problemen.
Me 2 :)

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-08 13:17

boesOne

meuh

mwa.. hiero 1 reep infineon 128MB, 1 reep no name 128 MB [gaat goed.. ] en een reep el-supa-cheapo gistron 256 MB .. en die gaat niet met de rest samen.. bummer..

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Verschillende merken tegelijk mag in feite geen probleem opleveren; er bestaat ten slotte niet voor niets een standaard specificatie (Intel/JEDEC).
Ik heb er iig nog nooit problemen mee ondervonden, hoewel ik in m'n éigen dozen alles wel van één merk houd (ik verzoek de goden niet graag ;) )

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1