Dus....
Money for nothin' and your chicks for free
Verwijderd
Gefeliciteerd. Veel plezier met je energie slurpende processor die zo heet wordt dat je er een snerpende ventilator op moet monteren waar je oren van gaan trillen.
Gefeliciteerd ik hoop dat je core nu spontaan verbrokkelt 
Dit soort topics (pats topics) worden niet gewaardeerd op GoT
Dit soort topics (pats topics) worden niet gewaardeerd op GoT
Hou daar eens mee op. Jij legt toch ook niks aardig uitOp donderdag 11 juli 2002 16:17 schreef Pollewob het volgende:
[topic=396113]
je kan dan minstens je ondertitel veranderen alvorens uit te pakken.
Ik wel, en al twee maanden, maar wat wil je hier dan mee zeggen ?Op donderdag 11 juli 2002 16:14 schreef Michali het volgende:
ik heb lekker een amd xp 2000 en jullie niet.lekker puh
![]()
![]()
Maar nu een vraag terug, HOE SNEL is die proc van jou (in MHZ ?)
Meh!
Die andere dude heeft een xp2200+ op 1970mhzOp donderdag 11 juli 2002 16:20 schreef Go0s het volgende:
Ik heb lekker een P4 1.7. En jij niet. En die heb ik al een half jaar
Zo, om het nog maar even duidelijk te maken.. Laat dit topic gewoon met rust totdat er een PMG-mod langs komt!Op donderdag 11 juli 2002 16:17 schreef Pollewob het volgende:
<font size=10>[topic=396113]</font>
Michali
amd xp 1800, gigabyte ga-7vrx????????????????????
VAAG VENTIE
amd xp 1800, gigabyte ga-7vrx????????????????????
VAAG VENTIE
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
dat is zoals je weet niet waar.
AMD heeft sinds de xp versie een zelfde beveiliging als Intel.dus dat klopt al niet. want anders ben je dus ook tegen intel
het heet worden van de amd is dus niet erg meer.de xp versie heeft namelijk een hele andere manier van rekenen(minder hitte bij rekenen)
dus de koelers die er op gaan hoeven minder te doen.
wat inhoudt dat je de zelfde kan gebruiken als intel.de socket past dan niet.
maar de opbouw van de koeler is het zelfde geworden
AMD heeft sinds de xp versie een zelfde beveiliging als Intel.dus dat klopt al niet. want anders ben je dus ook tegen intel
het heet worden van de amd is dus niet erg meer.de xp versie heeft namelijk een hele andere manier van rekenen(minder hitte bij rekenen)
maar de opbouw van de koeler is het zelfde geworden
Ja? Dus?Op donderdag 11 juli 2002 16:21 schreef zmn het volgende:
[..]
Die andere dude heeft een xp2200+ op 1970mhz
1+1 hoe wil jij anders rekenenOp donderdag 11 juli 2002 16:22 schreef Michali het volgende:
maar de opbouw van de koeler is het zelfde geworden![]()
Wat voor beveiliging dan?
als jullie het allemaal zo'n slechte topic vinden waarom dan zoveel replies?
Beter dan ditOp donderdag 11 juli 2002 16:22 schreef Go0s het volgende:
[..]
Ja? Dus?
Verwijderd
en toen werd je wakker met een vinger in je R**T?Op donderdag 11 juli 2002 16:22 schreef Michali het volgende:
maar de opbouw van de koeler is het zelfde geworden![]()
djeez wat een bullsh**
1/1Op donderdag 11 juli 2002 16:25 schreef zmn het volgende:
[..]
1+1 hoe wil jij anders rekenenLijken me weinig manieren om anders te doen
Wat voor beveiliging dan?
1*1
1-1
Dat zijn andere sommenOp donderdag 11 juli 2002 16:26 schreef Michali het volgende:
[..]
1/1
1*1
1-1
Ik kap nu wel met kicken
Verwijderd
Ok en ga nu maar fijn verder met wat je aan het doen was. Misschien dat dat iets nuttiger is dan jou topic..Op donderdag 11 juli 2002 16:14 schreef Michali het volgende:
ik heb lekker een amd xp 2000 en jullie niet.lekker puh
![]()
![]()
Verwijderd
Dit is echt huiskamer niveau (post het dus in de huiskamer ipv hier)....
Waar blijft het slotje?
[edit]
Move PMG --> HK mag ook hoor... daar wordt dit wel gewaardeerd (nou, een beetje dan).
Waar blijft het slotje?
[edit]
Move PMG --> HK mag ook hoor... daar wordt dit wel gewaardeerd (nou, een beetje dan).
Om jouw als nieuwe gebruiker duidelijk te maken dat dit soort topics nutteloos en storend zijn. Als zo graag wil pronken met je CPU zet het dan in je sig.Op donderdag 11 juli 2002 16:25 schreef Michali het volgende:
als jullie het allemaal zo'n slechte topic vinden waarom dan zoveel replies?
Signature
Verwijderd
Waarschijnlijk alleen jij... niet relaxt.Op donderdag 11 juli 2002 16:30 schreef Michali het volgende:
In mijn kamer zijn alleen relaxte mensen
maaruh.. jullie reageren op al deze sh*t. dus wat dat betreft zijn jullie een tikkie zieliger
Heeft ie geen toegang tot, hij zit hier pas sinds gisterOp donderdag 11 juli 2002 16:29 schreef schaapie het volgende:
Dit is echt huiskamer niveau (post het dus in de huiskamer ipv hier)....
Waar blijft het slotje?
Signature
stil nou shhhhhOp donderdag 11 juli 2002 16:33 schreef Rafe het volgende:
En? Ik ken al mensen die een XP2100 en een 2200 hebben
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()