Ik zit net even bij mn ouders op zolder te snuffelen kom ik daar opeens een hele oude video camera tegen... Ik weet niet of ie het nog doet (zal ik vanavond vragen), maar ik vraag me af of je er tegenwoordig nog mee zou kunnen filmen, dwz kan je er nog tapes voor krijgen (er zit er nog wel een in, maar die zal wel niet meer goed zijn)? En hoe krijg je die weer op je video recorder/tv (k ben een beetje een video n00b)??
Het gaat om een Ricoh Super8 800z, hij lijkt een beetje op deze, maar hij is het niet (hij is iets luxer/nieuwer).

Ik schat dat ie zo'n >20 jaar oud is. Er is heel erg weinig te vinden over op internet, ik hoop dus dat hier ergens een kenner zit die me wat info kan geven...
Oh ja, en zijn ze misschien inmiddels antiek/collectors item en veel geld waard?
(je weet maar nooit
)
Het gaat om een Ricoh Super8 800z, hij lijkt een beetje op deze, maar hij is het niet (hij is iets luxer/nieuwer).

Ik schat dat ie zo'n >20 jaar oud is. Er is heel erg weinig te vinden over op internet, ik hoop dus dat hier ergens een kenner zit die me wat info kan geven...
Oh ja, en zijn ze misschien inmiddels antiek/collectors item en veel geld waard?