Toon posts:

MSI GeForce 4 Ti 4200 op MSI k7T?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben van plan een MSI Ti 4200 aan te schaffen, de 128 MB versie ... kan ik deze gewoon op een MSI k7T (VIA KT133A) mobo planten? o en dan nog een voeding vraagje, ik heb nu 230 voeding met het systeem wat ik nu heb (zie sig) als ik daar die GF bij zet zou het systeem dat trekken of moettik ook ff een nieuwe 300 W voeding kopen ?

o en ik ga van een s3 Virge (geen gein :D) naar een GF 4 >:) dat lijkt me een redelijke update he

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:29
zou gewoon moeten kunnen.

over die voeding. Gewoon proberen, als je problemen krijgt, dan een nieuwe voeding halen, want denk idd wel dat die 230 watt voeding te weinig is.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
Mjah okee, en hoe zittet met de mn mobo + proc is dat een grote bottleneck of is mn geheugen beetje bottleneck? Weet iemand trouwens of je op die mobo die ik heb XP proc kan gooien?? hmmm hoop vragen ... *(heb de search al gebruikt overigens)

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
voeding wordt krap aan
wordt toch een 300watt me thinks >:)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Topicstarter
keej, dat word dus een voeding drbij bestellen op funcomputer.de ... hoe zittet met de levertijd daarzo, is die écht dat je binnen een paar dagen je kaartje hebt of duurt dat weken? (hoop vragen, opnieuw :Y) )

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Ja, ik zou pas een nieuwe voeding halen als het niet werkt. Over die upgrade: ja, flinke upgrade >:)

Verwijderd

Topicstarter
ja duh! hehe >:) maar wat ik al eerder vroeg hoe zittet met de levertijden van funcomputer.de, kheb met de search optie gezocht maar er kwam niets uit ...

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

-ET-

Phone Home

Op donderdag 11 juli 2002 16:20 schreef wannab33 het volgende:
Mjah okee, en hoe zittet met de mn mobo + proc is dat een grote bottleneck of is mn geheugen beetje bottleneck? Weet iemand trouwens of je op die mobo die ik heb XP proc kan gooien?? hmmm hoop vragen ... *(heb de search al gebruikt overigens)
je mobo en proc zijn bottleneck absoluut. ik heb een athlon 1200 met een leadtek GF4 ti 4200 en daar is het systeem ook de bottleneck (o.c van kaart leverd dus geen performance winst) Wat betreft je mobo die kan flink je upgrade worden kan dacht ik maximaal een XP 1800+ op.

Verwijderd

Topicstarter
word dus een XP proc erbij bestellen ... mobo blijft 'rin zitten, is wel een goeie, zeggen ze :D

• mheikens
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 22:36
word dus een XP proc erbij bestellen ... mobo blijft 'rin zitten, is wel een goeie, zeggen ze :D
Ik zal maar eens dubbel checken of die Athlon XP er wel in past. Is die limited edition een afgeleide van de K7TA? Dan wel. Probleem kan wel eens zijn dat je mobo een fsb van 200 heeft. De Athlon XP heeft 266, dusssss... dat kan niet.
Ik heb namelijk de Abit K7T, en dus mooi vast aan een Athlon 900Mhz, 200fsb. Upgraden kan ik wel vergeten, want alle 200fsb procs zijn pleitos in Ollanda.

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:52
Op vrijdag 19 juli 2002 15:24 schreef mheikens het volgende:

[..]

Ik zal maar eens dubbel checken of die Athlon XP er wel in past. Is die limited edition een afgeleide van de K7TA? Dan wel. Probleem kan wel eens zijn dat je mobo een fsb van 200 heeft. De Athlon XP heeft 266, dusssss... dat kan niet.
Ik heb namelijk de Abit K7T, en dus mooi vast aan een Athlon 900Mhz, 200fsb. Upgraden kan ik wel vergeten, want alle 200fsb procs zijn pleitos in Ollanda.
huh, je kan dat ding toch altijd lager klokken, dus op 200fsb doet-ie het ook, lijkt me

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

In de K7T Turbo kan maximaal een 1800+ (met bios 3.4 en hoger geloof ik)
Pagina: 1