Ik heb sinds een maand ofzow een nieuwe monitor (gekocht bij de Mycom acties in Utrecht). Het is die Iiyama 19" CRT Visionmaster 1451. Gisteren deed ie het nog perfect. En net wil ik mijn monitor aanzetten (computer staat altijd aan). En hij doet niets. Ik nog een keer geprobeerd weer niets. Alleen het ledje dan naast de powerknop zit, knipperd heel zachtjes. Is ie nu kapot of niet? Want zo jah, dat is lekker fijn ik woon zelf in Tilburg en ding is gekocht in Utrecht, of maakt dat niets uit?
En als ik hem inlever voor reparatie oid krijg ik dan een andere monitor terug? Ik zit nu op een 15" maar dat is niet zo prettig vergeleken met die monitor.
Ik snap niet waarom dattie nu niets meer doet. Zou het door de bliksem komen?
Het enige wat ik kan herinneren is dat de resolutie stond op 1600x1200 op 65 Hertz (klote dus) en dat ik hem gisteren op 1600x1200 op 75 Hertz had gezet. Maar toen deed ie het nog gewoon en heb ik gewoon verder gecomputerd. Bovendien stond deze resolutie ook onder de knop: 'alle modi weergeven'. Dus ik neem aan dat deze resolutie binnen de specificaties vallen. Maar als ze niet binnen de specs vallen krijg ik dan nog wel garantie?
En als ik hem inlever voor reparatie oid krijg ik dan een andere monitor terug? Ik zit nu op een 15" maar dat is niet zo prettig vergeleken met die monitor.
Ik snap niet waarom dattie nu niets meer doet. Zou het door de bliksem komen?
Het enige wat ik kan herinneren is dat de resolutie stond op 1600x1200 op 65 Hertz (klote dus) en dat ik hem gisteren op 1600x1200 op 75 Hertz had gezet. Maar toen deed ie het nog gewoon en heb ik gewoon verder gecomputerd. Bovendien stond deze resolutie ook onder de knop: 'alle modi weergeven'. Dus ik neem aan dat deze resolutie binnen de specificaties vallen. Maar als ze niet binnen de specs vallen krijg ik dan nog wel garantie?