Toon posts:

reacties kwijt?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://www.tweakers.net/meuktracker/2342

Ik deze nieuwspost missen er een paar...

• Glabbeek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-03 12:07

Glabbeek

Dat dus.

Zie hier...

[topic=547195/1/100]

En zo is het maar net.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Goh, en nu weet je TFF ineens wel te vinden voor je klachten. Wat jij deed was niets anders dan het belachelijk maken van de meuktracker, en dat is niet echt iets waar het reactiesysteem voor bedoeld is.

Bovendien werkt het weinig motiverend voor de jongens die het bijhouden. Zij kunnen er ook niet veel aan doen dat zo'n Samba pas na 3 weken een keer gesubmit wordt :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:49
Op donderdag 11 juli 2002 15:53 schreef Wouter Tinus het volgende:
Goh, en nu weet je TFF ineens wel te vinden voor je klachten. Wat jij deed was niets anders dan het belachelijk maken van de meuktracker, en dat is niet echt iets waar het reactiesysteem voor bedoeld is.

Bovendien werkt het weinig motiverend voor de jongens die het bijhouden. Zij kunnen er ook niet veel aan doen dat zo'n Samba pas na 3 weken een keer gesubmit wordt :).
In een van de nu onzichtbare posts riep iemand het al 3 weken geleden gesubmit te hebben :?
"ik heb het X tijd geleden al gesubmit" posts zie ik erg vaak, al zijn ze niet op de juiste plaats in de meuktracker

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op donderdag 11 juli 2002 16:02 schreef RonaldH het volgende:

[..]

In een van de nu onzichtbare posts riep iemand het al 3 weken geleden gesubmit te hebben :?
"ik heb het X tijd geleden al gesubmit" posts zie ik erg vaak, al zijn ze niet op de juiste plaats in de meuktracker
Wij (* Robin en /me ) zijn er pas 2 weken, daarvoor zijn wij het iig niet geweest. En wat maakt het dan nou uit of er wel of niet iets geplaatst wordt :? Liever te laat dan nooit :P

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:49
Op donderdag 11 juli 2002 16:04 schreef Robin Vreuls het volgende:

[..]

Wij (* Ronald en /me ) zijn er pas 2 weken, daarvoor zijn wij het iig niet geweest. En wat maakt het dan nou uit of er wel of niet iets geplaatst wordt :? Liever te laat dan nooit :P
<opbouwende kritiek>

Beter te laat dan nooit heb je helemaal gelijk in, maar! Als de meuktracker erg vaak submits mist oid dan verliest de meuktracker zijn nut. Ik heb de "laatste tijd" te veel posts gezien zoals ik hierboven noemde.
Hopelijk gaan we dat minder vaak ervaren met Robin en Netman erbij :-)

</opbouwende kritiek>

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht juist dat de moderatie bedoeld was voor dit soort dingen, maar nee hoor, meneer trasht gewoon maar ff de hele reactie :?

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op donderdag 11 juli 2002 16:16 schreef Felix het volgende:
Ik dacht juist dat de moderatie bedoeld was voor dit soort dingen, maar nee hoor, meneer trasht gewoon maar ff de hele reactie :?
Ten eerste zie je al wat meer reacties als je je view op plat zet ipv genest (zoals ie default staat), verder kan het zijn dat je view niveau op 1 staat, en dat kan verklaren dat er wat meer reacties zijn dan het aantal dat jij ziet. Ik vermoed echter dat de eerste oplossing die ik aangeef jouw probleem met de missende posts zal oplossen (uitgezonderd diegene die getrashed zijn)

De moderatie is er om reacties op een juist niveau te krijgen. Complete discussies over het al dan niet te laat zijn van een meukpost horen gewoonweg niet op de frontpage (zeker als je de weg hiernaartoe weet te vinden).

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Pagina: 1