RedAlert 2: 18 oktober

Pagina: 1
Acties:

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op 18 oktober wordt eindelijk RA2 gereleased. Zullen de Vrije platenwinkels weer 's nachts open zijn, net zoals bij Tib. Sun??

• cuylfrits
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-04-2018

cuylfrits

Beetje vreemd, maar wel lekker

Weet jij het, weet ik het.... :?

Good, bad, I'm the guy with the gun!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Er is hier altijd wel iemand die het weer ;)

• cuylfrits
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-04-2018

cuylfrits

Beetje vreemd, maar wel lekker

Ik denk het niet, want dan hadden we het al lang gemerkt met gigantisch veel reclame bij de vrije record winkel......

Eigenlijk best wel wazige naam, zoveel krijg je niet gratiz ;)

Good, bad, I'm the guy with the gun!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:29
Ja goed idee, Laat weer die winkels de hele nacht open, arme mensen die daar achter de kasse staan, er komt toch niemand voor zo'n k*t spel. (Sorry vond TS zo k*t dat ik het echt niet meer ga kopen, voor TS rulde elke C&C game)

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:53
Ik denk dat na het tegenvallen van TS de verwachtingen van Red Alert ook veel lager liggen en daarom de winkels niet open zullen zijn

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Mooi, heb ik nog ff tijd om IceWind Dale uit te spelen kan ik daarna RA2 en BG2 meteen in 1 keer bestellen :)... Heb ik in mijn herfstvakantie+tentamenweek ook nog wat te doen :)

Verwijderd

Komt de 26e uit.

Verwijderd

aarg waarom wordt alles vertraagd :(

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:37

Exterazzo

Qeasy

Hij moet voor 3/4/5 november uitkomen, dan kunnen we op de LAN nog RA2'en

Audentia

Verwijderd

Ehm, 26 october was de eerste release datum na bekend making dat hij was goud gegaan, er is dus niets verandert.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:53
Hopen dat dit spel een waardige opvolger is van mijn oude verslaving, en niet zo'n ruk spel als TS, dat zoog zo dat ik de C&C reeks wel gehad heb :(

Dat gevoel komt gewoon omdat ik vroeg mijn nest ben uitgegaan om TS te halen denk ik :)

Flickr | Lego collectie

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-02 20:25
Hij is pas 1-2 we(e)k(en) "goud" dus dan duurt het 3 weken voor release in US en 1 week voor EU.

Verwijderd

Hoezo nog 1 week wachten? We staan toch in verbinding met de USA? RA2 down ik al voordat ie in de USA in de winkel ligt ;)
Pagina: 1