Toon posts:

De beste manier van betaling

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt natuurlijk credit card maar dat heeft maar een klein % van de nederlandse bevolking. Paypal werkt alleen met credit card dus dat werkt ook niet :(

Dan kan je natuurlijk inlaten bellen om ze te laten betalen maar daar zijn veel mensen niet gerust op (en terecht) tevens is het ook nog extreem duur van de 70 cent pakt kpn er zo en zo al 20 :(

Overschrijven is ook weer zo'n gedoe die veel mensen niet nemen. Telebankieren helpt hierwel mee maar toch blijft het lastig :(

Dus wat is op dit moment de beste betaling :?

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Op donderdag 11 juli 2002 15:12 schreef Dave Schalk het volgende:
Je hebt natuurlijk credit card maar dat heeft maar een klein % van de nederlandse bevolking. Paypal werkt alleen met credit card dus dat werkt ook niet :(

Dan kan je natuurlijk inlaten bellen om ze te laten betalen maar daar zijn veel mensen niet gerust op (en terecht) tevens is het ook nog extreem duur van de 70 cent pakt kpn er zo en zo al 20 :(

Overschrijven is ook weer zo'n gedoe die veel mensen niet nemen. Telebankieren helpt hierwel mee maar toch blijft het lastig :(

Dus wat is op dit moment de beste betaling :?
Overschrijving. :)

Verwijderd

Topicstarter
Hmm overschrijving is niet erg als het 1 keer is maar als je vaak moet overschrijven is het een ramp :(

Is er niet een soort bedrijf net zoals paypal maar dan zonder credit card :?

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-06 11:47

bolke

Klikt nu met een Canon R

ewallet. Van ABN-AMRO.

http://www.hroling.nl

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 juli 2002 15:30 schreef bolke het volgende:
ewallet. Van ABN-AMRO.
Is ook al niet mogelijk voor mij :(

Kan niet weg bij de ing bank :) Ik wil ook niet weg :)

Verwijderd

Je kan `t geld op mijn Paypal laten storten, dan maak ik `t over naar je bankrekening...
De kosten?
Fee + 5% van `t bedrag (maximaal $15)

Als je interesse hebt, kan je me ff mailen op janwillem@goudeuro.nl

Verwijderd

Ik zou toch gaan voor een payment provider, bv. CCV o.i.d. Safe en niet zo duur, meerdere betalingsmogelijkheden.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 juli 2002 16:34 schreef Pro-Prutser het volgende:
Ik zou toch gaan voor een payment provider, bv. CCV o.i.d. Safe en niet zo duur, meerdere betalingsmogelijkheden.
CCV dat is toch van de chipknip :? Nou op die website dien je ook een credit card te hebben :(

En die heb ik niet :(

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
ING bank *heeft* een creditcard.... waarom vraag je er geen aan?

Ik kan je wel vertellen dat waar ik woon je zonder creditcard niets kan....

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 juli 2002 23:10 schreef maartena het volgende:
ING bank *heeft* een creditcard.... waarom vraag je er geen aan?

Ik kan je wel vertellen dat waar ik woon je zonder creditcard niets kan....
Dat klopt kan ik ook zo doen :)

Maar hoeveel mensen zijn er niet die geen credit card hebben en om die nou voor 1 boodschap per jaar te nemen is ook weer zo'n gedoe :?

• dbzdragon
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dan wordt het dus overschrijven geblazen. Je zei zelf al dat het niet zoveel zou uitmaken als het 1 keer zou moeten. Aangezien jij volgens bovenstaand bericht 1 handeling per jaar met een creditcard zou verrichten. :9

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
De keuze is inderdaad tussen Credit Card en overschrijven.... ik ben geen zuuunige hollander, dus koop wel meer dan 1 keer per jaar op het internet ;)

Als je zoals je zelf al aangeeft 1, 2 of 3 keer per jaar iets moet betalen hou het dan bij overschrijven. Wordt het meer, of wil je online diensten gaan afnemen, dan is een credit card noodzakelijk....

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Pagina: 1