[MSI KT3/voeding]mobo of voeding dood?

Pagina: 1
Acties:

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 11:34

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Topicstarter
dit is het geval:
ik heb gistermiddag een kt3 in me compu ingebouwd, heb proc etc bij de winkel op het mobo laten zetten, is dus nix mis mee, want het werkte allemaal als een trein. tot vanmorgen dan: ik wilde nog ff wat pagina's bekijken dus ik druk voordat ik naar me werk ga nog even me compu aan; nix. geen geen opspinnende fans/HD's, alleen het HDledje van me HDbracket brand nog. geen aandacht aan geschonken, achterop me compu powerswitch omgezet en gaan werken.
nu kom ik net thuis en wil dus ff kijken wat er mis is.
heb alle kaarten behalve me vga eruit gehaald, andere voeding geprobeerd, geen sjoege.

op een gegeven moment had ik me nieuwe voeding alleen aan de powerkabel hangen, niet op het mobo, de fan draait en op gegeven moment flinke knal en rookpluimpje uit de achterkant.

wat is er nu stuk? me voeding of het mobo.
in eerste instantie zeg ik het mobo, maar door dat akkefietje met die knallende voeding zeg ik dat dat het is.

wie helpt mij met dit probleem???

ik heb de search gebruikt, maar kan niet zo goed mijn probleem vinden

Verwijderd

Lets get this straight:

-Pc werkte
-Je zet pc aan vannochtend werkt niet
-Je komtt erug van werk en je gaat zoeken
-Voeding zit niet op mobo aangesloten maar wel aan het stroomnet en dat ding zegt plof. Zo ja > Dan is je voeding denk ik doorgefikt.

MSI heeft op hun moederborden dleds zitten. Die gaan knipperen als dr iets met je pc aan de hand is. Je zou hier eens op kunnen kijken om te zien wat er met je pc aan de hand is. Succes. :)

Verwijderd

Gezien eerdere eigen- en forumervaringen zeg ik: Voeding kaputt! (all along)
Dikke kans dat je mobo nog ok is. Nieuwe PSU aansluiten en testen maar...

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 11:34

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Topicstarter
heb dus ook met andere psu getest, mobo geeft geen kik, heb hem vanmiddag teruggebracht en krijg morgen een nieuwe als ik me kast daarheen breng en hem door mensjes daar laat inbouwe, voeding zal wel brak geweest zijn en mobo meegesleurd hebben in zijn ondergang