The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
egcs-2.91.66
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Verwijderd
Verwijderd
(beetje lezen is ook een vak soms :-)
maak eens een filetje dat hello.c heet en compile dat eens
1
2
3
| echo "main(){printf(\"Hello World\\n\");}" > hello.c
gcc -o hello hello.c
./hello |
als dat lukt, dan praten we verder, als dat niet lukt ook, maar dan hebben we het probleem gevonden :-)
Mata
...Hello World!
collect2: ld returned 1 exit status
Verwijderd
Mata
...Hoi Wereld! :-)
Verwijderd
mmz... je bent pas sinds gisteren geregistreerd... faq al even doorgelezen?Op donderdag 11 juli 2002 15:33 schreef Mata_Hari het volgende:
Mata
...Hoi Wereld! :-)
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.
Verwijderd
jups, helemaal.... nog voor ik ook maar 1 post deed...Op donderdag 11 juli 2002 15:48 schreef areana het volgende:
mmz... je bent pas sinds gisteren geregistreerd... faq al even doorgelezen?![]()
en jup, het stuk waar jij het over hebt heb ik ook gelezen...
een sig is een vast stukje text die je gebruikt om een vaste text onder je berichten te zetten... je naam onder je bericht zetten (het Mata gedeelte) is geen sig maar gewoon
courtesy enzow...
mijn text daaronder slaat over het algemeen op het bericht... en is dus ook elke keer anders... geen sig dus, ook geen greet, het is relevant, en geeft meestal iets van mijn persoonlijke visie of mening of een comische noot... (en is altijd maar 1 regel)
het is gewoon iets van mij wat ik gewent ben... nooit eerder iemand opmerkingen over gemaakt :-) afgezien van leuke opmerkingen
ook in mijn opinie hoef je niet 100% zwaar aan elke regel te tillen die in een faq staat zolang er no harm done is lijkt me? maargoed, dis een compleet losse discussie denk
zoals ik al zei, iets van glibc-devel of libc6-dev... ik weet ff niet welke van toepassing is op rh 6.1 (als iemand anders dat ff op wil klaren voor de lieve jongen... :-)Op donderdag 11 juli 2002 16:07 schreef paus_j_p2 het volgende:
Welke lib moet ik dan daarvoor installeren
instaleren, i have no idea 2... sowwy :-)
Mata
...Slackerige Mata... :-)
Verwijderd
mee eens... beetje standaard reactie als iemand iets dergelijks (een nick ofzow) onder de post zet...Op donderdag 11 juli 2002 18:54 schreef Mata_Hari het volgende:
--knip--
Maar bedankt voor de hulp.
Je hebt geen glibc-devel geinstalleerd.Op donderdag 11 juli 2002 15:05 schreef paus_j_p2 het volgende:
[..]
maar als ik gcc intyp krijg krijg ik wel de melding dat er geen inputfiles zijn, en het zou dus moeten werken.
Is het een te oude versie of is er een ander probleem?
Toch wil ik je vragen om het voortaan achterwege te latenOp donderdag 11 juli 2002 18:54 schreef Mata_Hari het volgende:
een sig is een vast stukje text die je gebruikt om een vaste text onder je berichten te zetten... je naam onder je bericht zetten (het Mata gedeelte) is geen sig maar gewoon
courtesy enzow...
mijn text daaronder slaat over het algemeen op het bericht... en is dus ook elke keer anders... geen sig dus, ook geen greet, het is relevant, en geeft meestal iets van mijn persoonlijke visie of mening of een comische noot... (en is altijd maar 1 regel)
het is gewoon iets van mij wat ik gewent ben... nooit eerder iemand opmerkingen over gemaakt :-) afgezien van leuke opmerkingen
Het is hier gewoon regel om dat niet te doen, aangezien het vrijwel altijd nutteloze ruimteverspilling is waar sommigen zich aan storen.
Welkom op GoT btw