site-update watcher

Pagina: 1
Acties:

• _janlugt_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-03 09:50
zijn er site's (of programma's) die bijhouden wanneer een site geupdate wordt en je dan bijvoorbeeld een e-mail sturen?

b.v. je abonneert je op een zooi site's (net als bij fora) en dan krijg je automatisch een e-mail waarin staat: 'site x is geupdate'.

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Op donderdag 11 juli 2002 14:53 schreef _janlugt_ het volgende:
zijn er site's (of programma's) die bijhouden wanneer een site geupdate wordt en je dan bijvoorbeeld een e-mail sturen?

b.v. je abonneert je op een zooi site's (net als bij fora) en dan krijg je automatisch een e-mail waarin staat: 'site x is geupdate'.
Als het voor een eigen website is, kun je hier kijken: [topic=458900/1/250]

• _janlugt_
ik heb het misschien niet helemaal goed uitgelegd.
je abonneert je op een site die je niet zelf gemaakt hebt en maar weinig wordt geupdate. als deze site wordt geupdate, krijg je een e-mail waarin staat dat de site geupdate is en je maar weer eens een kijkje moet nemen.

net als bij b.v. vBulletin, maar dan met site's i.p.v. topics

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Op donderdag 11 juli 2002 14:58 schreef _janlugt_ het volgende:
ik heb het misschien niet helemaal goed uitgelegd.
je abonneert je op een site die je niet zelf gemaakt hebt en maar weinig wordt geupdate. als deze site wordt geupdate, krijg je een e-mail waarin staat dat de site geupdate is en je maar weer eens een kijkje moet nemen.
Ik denk niet dat iemand dit kosteloos zal aanbieden. Maak een eigen prog, zou ik zeggen. :)

• _janlugt_
Op donderdag 11 juli 2002 14:59 schreef SiHiDa het volgende:

[..]

Ik denk niet dat iemand dit kosteloos zal aanbieden. Maak een eigen prog, zou ik zeggen. :)
dat waren was ik al van plan, maar ik wist niet of er al diensten waren die dit aanboden.

het makkelijkste wordt waarschijnlijk werken met een checksum ofzo, en dan met een cronjob in linux ofzo. waarschijnlijk wordt het in java geschreven (combinatie van jsp + applicatie)

• _janlugt_
^^^^^^

Weet verder niemand zo'n site?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op vrijdag 12 juli 2002 08:16 schreef _janlugt_ het volgende:
^^^^^^

Weet verder niemand zo'n site?
Rustig aan, je hoeft niet voor 24uur te kicken.

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 19:09

HenkS

Da_king alias HenkS

tja zoiets zal je wel niet bedoelen:

http://www.newszine.net/index.pl

gemaakt door een vriend van me: kun je je abboneren op tweakers, fok, gamers, perl, php zooi enz.. nu.nl en dan krijg je de laatste topics zovaak als je wilt in je mail, dus in feite ook een update notifier

• _janlugt_
Op vrijdag 12 juli 2002 08:34 schreef HenkS het volgende:
tja zoiets zal je wel niet bedoelen:

http://www.newszine.net/index.pl

gemaakt door een vriend van me: kun je je abboneren op tweakers, fok, gamers, perl, php zooi enz.. nu.nl en dan krijg je de laatste topics zovaak als je wilt in je mail, dus in feite ook een update notifier
Het moet inderdaad iets universeler zijn, en je hoeft alleen maar een mailtje te krijgen dat de site geupdatet is, niet wat er veranderd is (zou nog mooier zijn eigenlijk, maar zowat niet te doen)
Pagina: 1