[PM]onterecht slotje?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05:08

mr_petit

opperprutser

Topicstarter
[topic=547391/1/100]

De reden voor het slotje is heel duidelijk, maar ik ben het er niet mee eens;
wou nl. een 2e cdrom/dvd drive voorstellen i.v.m. lange spinuptijden van plextor drives.

Niks geen flame-war tussen merken onderling e.d.
Hoe maak ik dat die gast nu duidelijk....
Kortom, leuk dat er slotjes op topics gezet worden ter voorkoming van flame-wars en 'overduidelijke vragen', maar misschien is het verstandig er pas een slotje op te zetten als de daad daadwerkelijk wordt gepleegd (je krijgt ook geen boete voor te snel rijden omdat je dat 100m verder wel eens zou kunnen doen :? )

/edit
huh? hoe komt ie nou hier??? |:(
graag verplaatsen naar .....jeweetwel :z
/edit

"man is not truly one, but truly two,"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verkeerd Forum. Slotje :P :P :) ;)

Ja en nu ff vlug editten he Lul ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe maak ik dat die gast nu duidelijk....
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/19259

en de Faq is er niet voor niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit

mr_petit

opperprutser

Topicstarter
en de Faq is er niet voor niets
tjsa... dan kan je iedereen wel mailen...... (waar is een forum voor...)

Mijn betoog(je) gaat ook niet zozeer om het informeren van die user, maar meer over het preventief aanbrengen van slotjes
Ja en nu ff vlug editten
ehh tsja.... ik maakte toch een foutje (kan gebeuren toch???
he Lul :) :)
Lul????
Mr_Hiney
Mr_...... asshole :? :) :)

enfin... Modje------>slotje
en verplaatsen maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-10 15:19
move PMG -> LA

Afwachten tot flame's :? Het gaat niet om alléén de flames, maar ook om zelfredzaamheid en niveau. Als alle 'hoe is dit systeem' topics toegestaan worden zit in no-time het hele forum er mee vol. Daarenboven is het wel érg makkelijk een stapel specs op een forum te donderen en vervolgens passief het commentaar maar afwachten; zélf op onderzoek uit gaan is in zulke gevallen veel beter (en zeer zeker gewenst), en mocht er dan nog een wat specifiekere vraag overblijven, dan is zo'n topic veel levensvatbaarder :) En zeg nou zelf, jan en alleman heeft een eigen mening hier m.b.t. tot hardware merken en typen, dus de topicstarter schiet er niet echt wat mee op.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit

mr_petit

opperprutser

Topicstarter
ok, accoord, maar
En zeg nou zelf, jan en alleman heeft een eigen mening hier m.b.t. tot hardware merken en typen, dus de topicstarter schiet er niet echt wat mee op.
je wordt wel doodgegooit met topics als (bv.): 'het grote 'wat kan ik hieraan upgraden topic' enz enz enz.
Het kan toch ook niet zo zijn dat een topic met als onderwerp het grote....topic een vrijbrief is om wel zo'n topic te starten. (evt onder het mom van 'algemeen belang')
lekker simpel: het grote P4-PC bouwen voor apple gebruikers topic ;)
Ik geef natuurlijk toe dat zelf op onderzoek veel leerzamer is, maar volgens mij heeft de desbetreffende user dat al gedaan:
Maw, ik begeef me op totaal onbekend terrein. Ik heb de afgelopen dagen hier en daar wat gelezen en heb een lijstje gemaakt.
Daarnaast geeft hij aan dat het allemaal nog een beetje onbekend terrein is (niet helemaal, aangezien hij wel met het lijstje is gekomen).
Maar goed, kennelijk moet hij bijvoorbeeld allemaal topics gaan starten zoals
'zijn er conflicten tussen mboard'A' en vga 'B''
en "zijn er bekende conflicten tussen vga 'B' en hdd'C' enz.

In zo'n topic had de user misschien wel z'n uitganspunten kunnen zetten als "per sé een P4" o.i.d.

Soms vraag ik me dus af waar de grens ligt

edit:

owja, haal ik hier allemaal ouwe koeien uit de sloot? (is deze discussie al 10.000 keer gevoerd :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-10 15:19
Ik ben vrij voorzichtig met 'Het/de Grote bladiebla topics'; in feite sta ik ze alleen toe als het een a) nieuw stuk hardware betreft, b) er flink wat interesse voor is en c) het in potentie breed/omvangrijk/diepgaand genoeg is. Dat komt in de praktijk dus veelal neer op een spiksplinter nieuw moederbord waarover nog niks in de search te vinden is en dan ook nog eentje van een populair merk. Zo'n topic voor één type/merk cpu cooler of DIMM is dus geen optie omdat je daar snel over uitgeluld bent zullen we maar zeggen :) Dus nee, het voorvoegsel "De/het grote..." is absoluut geen vrijbrief voor... (maar dit is idd een redelijk bejaarde koe ;) ).

Wat het onbekende terrein betreft, dat mag geen excuus zijn, dat zou kunnen betekenen dat het forum in een rap tempo tot een helpdesk of computer-idee achig gebeuren vervalt, en het woord 'Tweakers' staat niet voor niets in de titel ;) Dus een bepaalde hoeveelheid basiskennis is wel gewenst.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit

mr_petit

opperprutser

Topicstarter
Wat het onbekende terrein betreft, dat mag geen excuus zijn, dat zou kunnen betekenen dat het forum in een rap tempo tot een helpdesk of computer-idee achig gebeuren vervalt,
Misschien moet er een soort van faq komen voor apple gebruikers die willen overstappen naar pc :+ (is die er b.t.w.?)

'k ben allang blij dat er weer iemand overstapt...... je kan nooit genoeg van dat soort zieltjes hebben >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-10 11:12

Dreamer

Foutje

op beginnersweb kan je heel goed vragen stellen zonder dat je basiskennis nodig hebt (is dus niet lullig bedoeld maar daar heb je gewoon ander forums voor)

hij heeft overigens al voldoende informatie. dat was namelijk het enige nadeel.

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien in eerste instantie cru gereageerd, maar het gaat er wel om of users zelf ook moeite doen (opzoeken, vergelijken etc) en niet voor iedere hik gelijk een topic openen.

Ik erger mij in ieder geval mateloos aan al die topics die een systeem voorstellen en vervolgens de vraag stellen om de mening van anderen (vaak zonder erbij te vertellen wat ze ermee willen doen).
Pagina: 1