Toon posts:

[Hotmail] berichten verwijderen lukt niet....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[search gebruikt!]

topic titel zegt het al... als ik deze (via de browser) wil verwijderen (maakt niet uit of het 1 of meerdere berichten zijn)... krijg ik : kan de server niet vinden...

en als ik ze via outlook binnen wil halen pakt ie ze ook niet (geeft ie serverfout weer)

is mijn hotmail account brak ofzo?

ik gebruik IE 6.0 en mijn internet beveiliging staat op laag.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:41

Predator

Suffers from split brain

[forum=19] -> [forum=4]

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Verwijder je Temporary Internet Files en Cookies eens. :)

Verwijderd

scan met ad-aware of er misschien spyware is

Verwijderd

Stap over op een andere aanbieder :)

Verwijderd

Topicstarter
spy ware haal ik elke keer weg dus dat is het niet... cookies en temp files zijn et ook niet

Verwijderd

probeer het eens bij iemand anders op de PC (buren of zo) of in de bieb voor je hier komt met een vraag.... ik lees er niets over.

• harald.h.
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-01-2023
toevallig dat ik dat probleem ook ken,
een vriendin van me heeft ook een hotmail account, als ik bij haar ben, en inbel via hetnet, kan ik hotmail inkomen, maar nix verwijderen,

als ik dit probeer bij mezelf thuis, via chello, dan kan ik alles verwijderen geen probleem, ik weet zeker dat het niet aan temp files etc ligt, want heb toevallig gisteravond die pc geformat en opnieuw geinstalled, met WinXP en nog steeds niets kunnen verwijderen,
ben zelf eigenlijk ook wel benieuwd waar dat aan kan liggen.

btw:
email lezen gaat ook al niet op de normale manier, alleen als ik shift klik op een bericht opent die hem, ook de verschillende mappen (op haar pc via hetnet), maar niet als je normaal op een mail klikt...
Pagina: 1