weet iemand of een pentium II 233 met win 2000 een cd op 40x kan branden? hoeveel wordt de processor dan belast?
Lijkt me dat het wel gaat lukken. De processor is niet de bottleneck, eerder de harddisk en die is snel genoeg.
Overigens zijn er zat topics over, zoek ff en probeer het anders eventueel. Langzamere zijn bijna niet meer te koop en je kunt als het nodig is toch wel op 24x of zo branden...
Edit: ik brand op het onderstaande systeem
met gemak op 16 speed zonder buffer-underruns. (Met een 20GB Maxtor 5400 tpm)
Overigens zijn er zat topics over, zoek ff en probeer het anders eventueel. Langzamere zijn bijna niet meer te koop en je kunt als het nodig is toch wel op 24x of zo branden...
Edit: ik brand op het onderstaande systeem
Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.
Verwijderd
Minimale eissen die bij een Lite-on 40speed brander worden opgegeven:
Pentium 166 MHz, 128 MB RAM, harde schijf met minder dan 20ms toegang en 100MB vrij.
Had je kunnen opzoeken bij 1 van de miljoen systeemeissen van 40speed branders....
Pentium 166 MHz, 128 MB RAM, harde schijf met minder dan 20ms toegang en 100MB vrij.
Had je kunnen opzoeken bij 1 van de miljoen systeemeissen van 40speed branders....
en toch blijf ik erbij dat het niet gaat lukken.
heb het Zelf op een pentium 2 266mhz geprobeerd met een 32x brander. 256 mb ram. 20 Gb 2 7200 rpm schijf. verse windows installtie DMA aan. Op 32x duurde een eeuw omdat ik veel buffer underruns kreeg
heb het Zelf op een pentium 2 266mhz geprobeerd met een 32x brander. 256 mb ram. 20 Gb 2 7200 rpm schijf. verse windows installtie DMA aan. Op 32x duurde een eeuw omdat ik veel buffer underruns kreeg
16x is wel effe iets anders dan 40x heOp donderdag 11 juli 2002 14:09 schreef pinockio het volgende:
Lijkt me dat het wel gaat lukken. De processor is niet de bottleneck, eerder de harddisk en die is snel genoeg.
Edit: ik brand op het onderstaande systeemmet gemak op 16 speed zonder buffer-underruns. (Met een 20GB Maxtor 5400 tpm)
Verwijderd
ik krijg nog buffer under runs met een 12X writer op een AMD1400 systeem, 512DDRRam, 7200 Maxtor...
is natuurlijk ook wel niet normaal, maar 40x op een P233 klinkt wel heel erg overdreven
is natuurlijk ook wel niet normaal, maar 40x op een P233 klinkt wel heel erg overdreven
Search.. Deze vraag komt wel erg vaak voorbij de laatste tijd.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()