Op donderdag 11 juli 2002 15:13 schreef Cazzz het volgende:
A) Die IKON documentaire mag zijn huiswerk gaan doen. Zo kochten ze counterstrike, terwijl merendeel hem downloadt.
Ze vermelde nergens dat het een mod was.
De documentaire is al 2 jaar oud(ik meende dit aan de E3 te zien)
.
ik meende op die e3 al een xbox te zien.....
maar weet het ook niet meer zeker, iig had ik niet het gevoel dat het erg oud was.
ow van de site "een productie van Cogent/Benger Productions Inc. I.s.m.CTV Television Network; Canada © 2002"
maar hij is wel over langere tijd gefilmd lijkt me, dus 2001 kan ook zeker, en 2000 misschien ook wel.
Het is een spel, want het word los verkocht.
maar wat maakt het in hemelsnaam voor het verhaal uit of het een mod is of niet

was het neit zo dat de makers van counterstrike zijn weg gegaan bij hun mod en zelf iets zijn begonen, nl global operations. Condition zero is idd alleen van gearbox
neu er zijn geen echte "makers van CS" het is gewoon een team van gastjes dat vooral in het begin vaak veranderde van samenstelling.
vond het overigens een zeer mooie (en niet het eenzijdige waar ik bang voor was) documentaire. en schrok eerlijk gezegd hoeveel ik er mezelf in herkende
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d