Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

IRDA + GPRS + Java

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey ppl, ik heb ff wat hulp nodig:

ik wil een nieuwe mobiel waarmee ik met mijn laptop kan internetten: hij moet dus IRDA hebben.
Daarnaast moet hij ook GPRS ondersteunen zodat ik makkelijk kan WAPen.
En als laatste wil ik graag Java-ondersteuning hebben zodat ik m'n eigen proggies kan maken :)

Welnu, 6510, 8310 hebben geen Java, MT50 heeft geen IR enzovoort enzovoort.. Welke (te betalen!!) phone heeft dit wel allemaal?? (dus geen 7210 ofsow :P)

• Mordax
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-10-2020
Motorola Accompli 008.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 juli 2002 13:40 schreef Mordax het volgende:
Motorola Accompli 008.
Idd een heeele vette fone, alleen net iets te duur :S

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:37

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Nokia 6310i...
heb je nog bluetooth ook, als je dan een BT-kitje in je laptop plaatst kan je je GSM in je binnenzak houden en toch via je laptop internetten.

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 juli 2002 14:00 schreef MrTinux het volgende:
Nokia 6310i...
heb je nog bluetooth ook, als je dan een BT-kitje in je laptop plaatst kan je je GSM in je binnenzak houden en toch via je laptop internetten.
ow hey die had ik over het hoofd gezien... Das idd een beste jah! Die heeft alles! Koel :)

Ook nog andere niet-Nokia phones??

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:37

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Op donderdag 11 juli 2002 14:05 schreef dickies het volgende:

[..]

ow hey die had ik over het hoofd gezien... Das idd een beste jah! Die heeft alles! Koel :)

Ook nog andere niet-Nokia phones??
Van (Sony)Ericsson heb je nog de T39m en T68m/i maar die missen beide Java... wel GPRS en IRDA. De SonyEricsson P800 heeft wel Java, maar moet nog uitkomen en zal ook wel wat aan de dure kant worden ;)

Kijk anders even op de Belcompany site, daar kan je netjes een overzicht opvragen van GSM's die aan bepaalde eisen voldoen.

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 juli 2002 14:07 schreef MrTinux het volgende:

[..]

Kijk anders even op de Belcompany site, daar kan je netjes een overzicht opvragen van GSM's die aan bepaalde eisen voldoen.
Wel handige site ja, bedankt voor de tip, maar staat geen Java bij...

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Het nut van Java op huidige telefoons is vrij beperkt, helemaal als je toch een laptop tot je beschikking hebt :) In het begin is het even leuk, maar aan een kleurenschermpje bijvoorbeeld heb je veel meer :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

Siemens SL45i ?

Verwijderd

Ik zit met hetzelfde probleem...

Mjah ik neem gewoon SL45i, en koop later wel een UMTS telefoon, sla gprs maar ffkes over...

Sl45i heeft GEEN GPRS
Pagina: 1