Situatie:
Ik heb 1 DC (GC en Operations Master) in de hoofdvestiging en diverse vestigen met elk 1 DC (allen in hetzelfde domein). Deze vestigingen maken dmv een router verbinding met de hoofdvestiging, dit werkt goed.
Ik krijg nu echter bij 2 vestigingen de volgende replicatiemeldingen in de eventlog:
Ik heb al in Google en de MS KB gezocht, maar heb er nog geen oplossing gevonden.
De replicatie mislukt dus keer op keer, de tijden van de servers zijn gesynchroniseerd, de DC van de vestiging staat voor zover ik kan nagaan op de juiste manier in de DNS server, dynamic updates staat ook aan.
Iemand die me hiermee kan helpen? Bedankt daarvoor.
Ik heb 1 DC (GC en Operations Master) in de hoofdvestiging en diverse vestigen met elk 1 DC (allen in hetzelfde domein). Deze vestigingen maken dmv een router verbinding met de hoofdvestiging, dit werkt goed.
Ik krijg nu echter bij 2 vestigingen de volgende replicatiemeldingen in de eventlog:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| Event Type: Warning Event Source: NTDS KCC Event Category: Knowledge Consistency Checker Event ID: 1265 Date: 11-7-2002 Time: 10:35:53 User: N/A Computer: DR-01 Description: The attempt to establish a replication link with parameters Partition: DC=domein,DC=nl Source DSA DN: CN=NTDS Settings,CN=STEG-01,CN=Servers,CN=Default-First-Site-Name,CN=Sites,CN=Configuration,DC=domein,DC=nl Source DSA Address: 8c0e3c58-1aeb-48d1-9728-3f85399c530c._msdcs.domein.nl Inter-site Transport (if any): failed with the following status: The RPC server is unavailable. The record data is the status code. This operation will be retried. |
Ik heb al in Google en de MS KB gezocht, maar heb er nog geen oplossing gevonden.
De replicatie mislukt dus keer op keer, de tijden van de servers zijn gesynchroniseerd, de DC van de vestiging staat voor zover ik kan nagaan op de juiste manier in de DNS server, dynamic updates staat ook aan.
Iemand die me hiermee kan helpen? Bedankt daarvoor.