Toon posts:

Unlocken Amd XP en Welke Versie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goed het Xp unlock verhaal wordt nu steeds onduidelijker,

vraag 1 :
er zijn nu ook voor de Thoroughbred makkelijkere manieren om hem te unlocken. Mijn vraag hoe herken ik een Thoroughbred processor. Zijn hier aanduidingen voor.

vraag 2 :
Kan je de oude xp processors ook op deze wijze unlocken.. door pinnen door te verbinden. lijkt mij wel logies,, dat de L1 bruggen ook zo hun pinnen moeten hebben...

Alvast bedankt

Verwijderd

Thoroughbred herken je aan de rechthoekige core. Bij de conventionele AthlonXP is deze vrijwel vierkant.

Ik denk niet dat je die oude AthlonXP kan unlocken met de pins.

;)

Verwijderd

De 2100+ is de enige XP die *kuch* klote is om te unlocken. Vereist wat dremelwerk :) Vandaar dat ik hem ook nog locked heb, vind het risico te groot voor de evt. performance die je er nog uit kan persen.

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Een Tbred herken je aan een kleinere core t.o.v. de Palomino, en ook aan het feit dat er geen codes meer op de core zijn gegraveerd, maar dat die op een stickertje staan die naast de core is geplakt. Als je ff zoekt met Google kun je heel makkelijk fotootjes vinden van Pally's en Tbreds :)

Suc6

This is what happens when you find a stranger in the Alps!

Verwijderd

Topicstarter
Dikke shit,, hebben ze dus een t-bird xp 2000,,, heeft dan unlocken nog zin..............

• Milly
  • Niet online
Op donderdag 11 juli 2002 13:10 schreef DarkMaul het volgende:
Dikke shit,, hebben ze dus een t-bird xp 2000,,, heeft dan unlocken nog zin..............
Je bedoelt Tbred neem ik aan ;)

Verwijderd

Topicstarter
ja t-bird xp 2000, ditzit wel bijna op zijn max denk

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 13:45 schreef DarkMaul het volgende:
ja t-bird xp 2000, ditzit wel bijna op zijn max denk
Het is Tbred. T-bird is thunderbird!

Verwijderd

Topicstarter
ja ,, ok ... maar kan je dan nog meer uit zo'n XP 2000 halen... als je hem unlockt hij zal wel op z'n max zitten denk...

• Milly
  • Niet online
Misschien. Maar een ander (groot) voordeel van unlocken is dat je je FSB hoger kan krijgen door je multiplier omlaag te halen (als je tegen de limiet van je CPU aanzit).

Verwijderd

Yo ik heb ook een AMD XP 2000+ hoe zit dat percies met die L1 bruggen die ik kan overzetten. ? warmte maakt me niks uit ik heb prometeia koeling ! welke moet ik overzetten dan?

Verwijderd

Topicstarter
ok dan wil ik het er wel een keer op wagen,, plaats ff de manier om het ook weer omgedaan te maken. Ik geloof namelijk dat dat kan. En waar kan ik die stickers krijgen
Pagina: 1