Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
wel vre-se-lijk mooi!
Maar ik heb nog nooit gehoord dat er een pc stuk is gegaan daardoor ... Dus zal de voeding het ook wel overleven.
Moet maar eens kijken of dit OF zelf te maken is(ben je een csemodder ofniet
Want dan is misschien een inkoopactie wel leuk(niet door mij geregeld btw....Geen tijd voor.)
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
zelf maken is niet te lastig, het enige wat je nodig hebt is een straalbalk om dat plexi mooi te buigen... zetbank kan ook handig zijn om plexi mooi recht af te breken.Op donderdag 11 juli 2002 12:59 schreef TheDarkLord666 het volgende:
Tja .. dat hoor ik wel meer ...
Maar ik heb nog nooit gehoord dat er een pc stuk is gegaan daardoor ... Dus zal de voeding het ook wel overleven.
Moet maar eens kijken of dit OF zelf te maken is(ben je een csemodder ofniet) of kijken of hij ook verzend naar nederland ...
Want dan is misschien een inkoopactie wel leuk(niet door mij geregeld btw....Geen tijd voor.)
nogmaals dan ...Op donderdag 11 juli 2002 13:18 schreef _Dennizz_ het volgende:
ennuh de zogenaamde kooi van faraday....ik wil die electo magnetische straling echt niet zo dicht bij me proccie
WAAROM hoor ik dan nooit van iemand met zo'n raampie dat er iets is STUK gegaan ?
Dat metalen omhulsel zorg voor het opvangen. Dat gebeurt nu niet meer.
Verwijderd
WrongOp donderdag 11 juli 2002 13:28 schreef TheDarkLord666 het volgende:
Maar het lijkt mij ook dat als dat ECHT zo hel slecht zou zijn ... ze dit niet op de markt brengen ... toch
KEMA keur merk is er niet voor niets...
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb helemaal niets meer rond mijn voeding hangen (behalve metalen bodemplaat) en tot nu toe loop alles lekker, voeding wordt zelfs niet meer actief gekoeldOp donderdag 11 juli 2002 13:26 schreef Bart B het volgende:
Er gaat niks stuk. Alleen heb je nu kans dat de voeding niet meer aan CE-keurmerk voldoet. Zolang je geen gevoelige dingen in de buurt hebt is er niks aan de hand. In theorie zou deze mod er voor kunnen zorgen dat er teveel storing wordt uitgezonden, waar andere apparaten dan weer last van hebben.
Dat metalen omhulsel zorg voor het opvangen. Dat gebeurt nu niet meer.
Maar ja, tis niet aan te raden natuurlijk
Verwijderd
Nu kan mijn voeding bij schakeling tenminste zijn straling kwijt aan de CPU, Mobo, Geheugen, etc...
Dat je er niet veel over hoort is omdat niet veel mensen dit hebben, en dat niet veel mensen het logische verband leggen tussen (onzichtbare) instraling en een PC die het niet meer doet...
Verwijderd
kippengaas... ziet er echt vet uitOp donderdag 11 juli 2002 13:55 schreef Dannyke het volgende:
simpele oplossing, doe je er van dat kippengaas onder
Verwijderd
of slorpt dat alleen zichtbare straling op
Verwijderd
Niet echt duur dus.
Dat is dus alleen het plexi....Op donderdag 11 juli 2002 14:13 schreef TheDarkLord666 het volgende:
Kost daar $9.99 ...
Niet echt duur dus.
Verwijderd
is nog nix kapot gegaan
gewoon lexaan buigen met zo'n aparaat
ik heb het op school gedaan
en dan beetje lijmen
en klaar is kees
verder heb ik er gelijk een
stillere fan ingezet
en een plaatje lexaan van 2x0,5 cm
over die schakelaar van 110 / 220 volt
en volgende week ga ik waar de lucht van de fan
uitkomt eruithalen
en denk ik ook met een lexaan of metaal
plaatje iets leuks doen
Hoe kan je goed plexiglas buigen dan ?
En hoe dik zou het moeten zijn ?
Stelletje pieperds.. de laatste tijd staan er overal posts als deze. Is het niet straling, dan wel statische elektriciteit of weer wat anders. Een half jaar geleden hoorde je hier bijna niemand over, maar nu is het ineens een rage om je bij ieder schroefje af te vragen of het kwaad kan?Op donderdag 11 juli 2002 13:18 schreef _Dennizz_ het volgende:
ennuh de zogenaamde kooi van faraday....ik wil die electo magnetische straling echt niet zo dicht bij me proccie
Zware magneten in de buurt van je HDD's, ja, daar zou ik ook even over nadenken, maar om nu overal een punt van te maken? Gewoon modden die handel, als er zelfs een hele pc in een krat kan zonder problemen, zal zo'n stukje plexiglas heus geen kwaad kunnen. En ook open voedingen worden gebruikt in mods (koffers enzow) dus das ook geen probleem.
Nagoed, dit moest ik dus ff kwijt
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Dank je ... DAT wilde ik ff horenOp donderdag 11 juli 2002 14:47 schreef Mephix het volgende:
[..]
Stelletje pieperds.. de laatste tijd staan er overal posts als deze. Is het niet straling, dan wel statische elektriciteit of weer wat anders. Een half jaar geleden hoorde je hier bijna niemand over, maar nu is het ineens een rage om je bij ieder schroefje af te vragen of het kwaad kan?
Zware magneten in de buurt van je HDD's, ja, daar zou ik ook even over nadenken, maar om nu overal een punt van te maken? Gewoon modden die handel, als er zelfs een hele pc in een krat kan zonder problemen, zal zo'n stukje plexiglas heus geen kwaad kunnen. En ook open voedingen worden gebruikt in mods (koffers enzow) dus das ook geen probleem.
Nagoed, dit moest ik dus ff kwijt
<worshippy.gif>
Ze verzenden naar nederland ... da's fijn
Ook leuk, als er 10 besteld worden, gaan ze $8 kosten ipv $9.99 ...
DUS, als er 10 mensen zijn die dit ding willen hebben, post dan hier ...
Zie dit maar als een animo check voor deze dingen ...
Stuur dan ook gelijk ff een mailtje naar :
darklordofcc@hotmail.com
Als ik 10 mailtjes heb, wil ik wel eens kijken wat ik kan doen
Waarom zou je het plex buigen?, die kassies zijn toch meestal vierkant, is 2 of 3 kanten aan elkaar lijmen niet makkelijker
"It's better to burn out, than fade away"
Verwijderd
Een transformator bestaat uit een spoel van koperdraad.Op donderdag 11 juli 2002 14:47 schreef Mephix het volgende:
[..]
Zware magneten in de buurt van je HDD's, ja, daar zou ik ook even over nadenken, maar om nu overal een punt van te maken?
Rara wat er gebeurt als je daar stroom door leid.
ja dan wordt ie magnetisch.. so what? echt niet in zo hoge mate dat je je druk moet maken om je hardware.. open voedingen die bij de hardware gepropt zitten in een koffermod veroorzaken ook echt geen problemen. En het dunne plaatje metaal dat normaal over de voeding heen zit helpt ook niet bijzonder veel.Op donderdag 11 juli 2002 18:01 schreef Darkice het volgende:
[..]
Een transformator bestaat uit een spoel van koperdraad.
Rara wat er gebeurt als je daar stroom door leid.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Dit topic is gesloten.
![]()