ik heb een soundblaster live 5.1 gekocht en vroeg me af waar ik een losse livedrive zou kunnen kopen,weet iemand dat ?
er zijn winkels die dat verkopen, ik dacht dat Alternate dat vroeger eens deed. Maar kan je die wel aansluiten op jouw bordje?
Bij de online shop van creative kan je zowat alles los kopen, maar trek je knip maar open. 
Misschien heb je meer aan zo'n losse unit van Hoontech
Misschien heb je meer aan zo'n losse unit van Hoontech
Verwijderd
Zoek wel eerst op of je wel een Full-blown IDE achtige connector hebt op je huidige kaart...
[ zit op originele Live (CT4620), de nieuwe retail Live Platinum/MP3+/X-Gamer (CT4760) en de nieuwe OEM Live kaarten (CT483x). / werkt NIET op de originele Live! Value kaartjes (CT4670/SB4620) ]
Je CT nummer staat op je geluidskaart ge-etst.
Aan de achterkant zie je nog net de 2 rijen pennen zitten waarop de kaart aangesloten wordt op de SB-Live kaart - de 2e aansluiting wordt oa gebruikt voor Digital Out bracket voor digitale speakers etc.

Bij mijn SB Live! Platinum kan ik de drive gewoon aansluiten op mijn SB Live! 1024 Player en gebruiken, maar dan moet ik wel de SB Platinum Driver CD gebruiken...
Er zijn trouwens ook zelfbouw en kits te koop om ze zelf te maken - ook genoeg schema's over te vinden...
Waar wil je de drive voor gebruiken?

http://www.hoontech.nl/sbdbiii.html
45,- (Hfl. 99,17)
[ zit op originele Live (CT4620), de nieuwe retail Live Platinum/MP3+/X-Gamer (CT4760) en de nieuwe OEM Live kaarten (CT483x). / werkt NIET op de originele Live! Value kaartjes (CT4670/SB4620) ]
Je CT nummer staat op je geluidskaart ge-etst.
Aan de achterkant zie je nog net de 2 rijen pennen zitten waarop de kaart aangesloten wordt op de SB-Live kaart - de 2e aansluiting wordt oa gebruikt voor Digital Out bracket voor digitale speakers etc.

Bij mijn SB Live! Platinum kan ik de drive gewoon aansluiten op mijn SB Live! 1024 Player en gebruiken, maar dan moet ik wel de SB Platinum Driver CD gebruiken...
Er zijn trouwens ook zelfbouw en kits te koop om ze zelf te maken - ook genoeg schema's over te vinden...
Waar wil je de drive voor gebruiken?

http://www.hoontech.nl/sbdbiii.html
45,- (Hfl. 99,17)
nee ik denk niet dat die er op past