Toon posts:

Onboard vga wil niet meer...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem:
Ik heb een Chaintech 6ASV0 mobo (jaja) met onboard vga. Dit werkta allemaal fijn totdat ik de bios verkeerd (model) flashte... Toen deed ie helemaal niks meer. Dus ik bij chaintech nieuw chippie bestel... paar dagen later binnen. Wat mij opviel was dat deze bios van '97 was terwijl de oude (en op internet de enigste) van '96 was. Maar ok ik dat chippie erin prikken en booten. Allen werkte.. kwam voorbij de POST maar verder ook niet; hij blijft hangen op 'Building DMI Pool .............' (ja veel puntjes). Nu heb ik alles (ja alles) wat ik kon vinden over het hangen op de DMI pool geprobeerd...

Nu heb ik mn oude (verkeerde geflashte) bios chip naar een mede-tweaker gesturd en die heeft m voor mij geflasht met de '96 bios. Ik die erin doen en... geen beeld, of nou ja dit beeld: Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/afonville/beeld.jpg(sorry kon ff niet resizen)
Nu heb ik ook van alles geprobeerd (opnieuw flashen en al die shit) en zelf een beetje geprobeerd de dmi pool van de ene te pakken en die in de andere bios te zetten... ik weet t niet meer.

Iemand een idee?