Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Internet met laptop en Siemens MT50

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb al een heleboel gelezen over dit onderwerp, maar ik kom er toch niet uit.

Ik heb hier een laptop met datakabel en een siemens mt 50 (met ingebouwd modem). Wanneer ik probeer in te bellen op een wanadoo accountje krijg ik de foutmelding dat de computer waarvan ik het nr heb gekozen niet reageert.

Wanneer ik mijn thuis nr opgeef belt ie wel gewoon... Heeft iemand een idee wat het kan zijn? Ik gebruik op het moment geen speciale drivers voor de mt50, voor zover ik weet zijn die er nog niet...

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 12:39 schreef jeroen-O het volgende:
Hoi,

Ik heb al een heleboel gelezen over dit onderwerp, maar ik kom er toch niet uit.

Ik heb hier een laptop met datakabel en een siemens mt 50 (met ingebouwd modem). Wanneer ik probeer in te bellen op een wanadoo accountje krijg ik de foutmelding dat de computer waarvan ik het nr heb gekozen niet reageert.

Wanneer ik mijn thuis nr opgeef belt ie wel gewoon... Heeft iemand een idee wat het kan zijn? Ik gebruik op het moment geen speciale drivers voor de mt50, voor zover ik weet zijn die er nog niet...
ga ff naar je netwerkverbindingen:

maak daar verb, dan krijg je een specifieke foutmeld, 600 nogwat of zo.. dan naar www.modemhelp.net

dun errors, zoek je je nummer op en daar zie je de oplossing. als je de foutmeld weet kan ik je ook wel helpen...

probeer trouwens eerst maar vakje netnr leeg, dan bij telnr dat telnr (eventueel 3 comma`s erachter, tip) dan vinkje weg bij netnr kieseigenschappen gebruiken..

welk os heb je??

Verwijderd

Topicstarter
hoi, bedankt voor je reactie! Ik gebruik win98

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het even opgezocht bij die site en ik krijg foutmelding 678 : 678 Fix There is no answer.
Ik zal eens een ander inbel accountje zoeken, misschien dat het dan wel werkt..

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 12:57 schreef jeroen-O het volgende:
Ik heb het even opgezocht bij die site en ik krijg foutmelding 678 : 678 Fix There is no answer.
je kan deze checken:

http://www.modemhelp.net/dunerror/error_678.shtml

verder kan je in config panel ff bij netwerk kijken:

alleen client microsoft netwerken
inbel adapter
(tcp/ip, raadzaam om te vervangen)
eventueel netwerk incl tcp/ip

geen rotzooi, zoals vpn.

en dan je verbinding vervangen
alles in telnr vinkje weg netnr kieseing,, eventueel comma`s

suc7

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 12:57 schreef jeroen-O het volgende:
heb je ook het nieuwe 06760 etc nr????

Verwijderd

Topicstarter
ja, ik heb het nu ook op een tiscali account geprobeert, werkt ook nuiet.. :(

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:15

BFS

Rude awakening

Onthou dat je bij Tiscali in moet bellen met 020-2001019 als je inbelt met een mobiele telefoon en je nummerweergave moet aanstaan.

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

Verwijderd

Topicstarter
Dat wist ik niet! Heb het op dat nr in A'dam geprobeert, hij controleert nu idd username en pass, maar zegt daarna dat deze onjuist zijn. Is dit misschien een betaalde service ? (mijn accountje was gratis)

Verwijderd

gr8! Zo'n MT50 is zo'n niet al te duur phonetje toch?? En daar kan je dus ook mee internetten icm met je laptop?? Cool :D Want hij heeft ook Java en GPRS toch?? Koel :)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op donderdag 11 juli 2002 13:19 schreef dickies het volgende:
gr8! Zo'n MT50 is zo'n niet al te duur phonetje toch?? En daar kan je dus ook mee internetten icm met je laptop?? Cool :D Want hij heeft ook Java en GPRS toch?? Koel :)
Praktisch met elke "wat duurdere" telefoon kan je icm laptop inetten.

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 08:12
De meeste normale gratis inet accountjes werken niet met je mobiele.

Verwijderd

Topicstarter
Maar welke werken er dan wel??

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Op donderdag 11 juli 2002 16:01 schreef jeroen-O het volgende:
Niemand?
Je hoeft niet binnen 24 uur te kicken.

Maar xs4all die heeft ook een speciaal normaal inbel nummer voordat soort dingen. Een accountje bij hun is maar 13 euro per maand ofzow.

Ik zou ze natuurlijk wel even bellen eerst, maar ze hebben een perfecte helpdesk dus ik denk wel dat je daaruit komt.

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:15

BFS

Rude awakening

Het Tis-Gratis zou ook geschikt moeten zijn voor het inbellen met een mobiele telefoon.

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:17

McMiGHtY

- burp -

Zonnet ondersteund ook inbellen via de gsm. Kweet alleen even het nummer nie meer

NEW - Het Grote - 2025 Tweakers Social Ride- Topic!

Verwijderd

Topicstarter
Thanx allemaal! ik ga eens even kijken..

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 11:26

Korakal

Up up up!

hum... een MT50 wordt toch alleen met prepaid verkocht (Ben Vrij)?

prepaid + dataverkeer (muv WAP) = not done !

ofwel, volgens mij gaat geen enkele provider lukken...

• AtHomer
  • Niet online
Op vrijdag 12 juli 2002 19:38 schreef Korakal het volgende:
hum... een MT50 wordt toch alleen met prepaid verkocht (Ben Vrij)?

prepaid + dataverkeer (muv WAP) = not done !

ofwel, volgens mij gaat geen enkele provider lukken...
GPRS i.c.m. een prepaid "abo" wordt inderdaad nog niet ondersteund door de providers. Ik hoop toch dat ze er nog iets voor verzinnen... Is ook wel een beetje vreemd zo'n GPRS toestel dat je alleen bij een prepaid pakket kunt kopen. Kan je het ook niet krijgen met een abonnement misschien :?

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 11:26

Korakal

Up up up!

De MT50 voorlopig alleen in prepaidpakket, ik verwacht 'm nog wel in abo (maar dan gelockt voor Ben, want de MT50 is een T-Mobile/Ben toestel).

Wel binnenkort: de M50.

Verwijderd

Mobiel inbellen kan op 0676012321 zonder username en password (kwam ik net tegen in een andere topic hier :)). Succes!

Verwijderd

mmmm, mooi spul
Afbeeldingslocatie: http://www.ht.hr/images/ur/siemens-mt50.jpg
Pagina: 1