Toon posts:

Internet verbinding valt weg onder win xp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey,weet iemand hoe het kan dat mijn internet verbinding kan wegvallen terijl ik aan t internetten ben of ut aan t spelen ben?????
om dit op te lossen moet ik vaak mn computer 2 of 3 x opstarten of via (netwerkverbindingen) het netwerk verbinding laten herstellen,soms geeft ie aan dat dr gen ip beschikbaar is,of dat t ip adres vernieuwd moet worden,dan wordt t dus maar weer een x op nieuw opstarten,een vriend van mij heeft t zelfde probleem,we gebruiken alletwee chello.

HELP MY please!!!!!!!

kuijperssander@hotmail.com

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik zou even naar Chello bellen en zeggen dat de DHCP server brak is :+

En tijdens het in de wacht staan ook vuurmuur, kabel en NIC instellingen controleren.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Op donderdag 11 juli 2002 12:02 schreef vingerplant het volgende:
hey,weet iemand hoe het kan dat mijn internet verbinding kan wegvallen terijl ik aan t internetten ben of ut aan t spelen ben?????
om dit op te lossen moet ik vaak mn computer 2 of 3 x opstarten of via (netwerkverbindingen) het netwerk verbinding laten herstellen,soms geeft ie aan dat dr gen ip beschikbaar is,of dat t ip adres vernieuwd moet worden,dan wordt t dus maar weer een x op nieuw opstarten,een vriend van mij heeft t zelfde probleem,we gebruiken alletwee chello.

HELP MY please!!!!!!!

kuijperssander@hotmail.com
Geef eens vrij (als je een IP hebt) en renew het dan. :)

Verwijderd

Treed dit altijd op of is het een probleem van de laatste dagen. Chello is de laatste dagen erg onbetrouwbaar. Gisteren avond werd mijn verbinding om de haveklap verbroken.

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 14:01 schreef SiHiDa het volgende:

[..]

Geef eens vrij (als je een IP hebt) en renew het dan. :)
Zal niet helpen. Het probleem ligt echt bij Chello. Waarschijnlijk met de DCHP server. Vraag daarna bij Chello (ik neem aan dat je het over kabel hebt?).

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

[forum=11] --> [forum=19]
Pagina: 1