Toon posts:

Kazaa + Winroute + Windows2k

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey ik heb een vraagje, ik moet voor een bedrijf KaZaa Installeren op 1 van de clients. De server draait met Winroute. Maar het probleem is dat Kazaa geen verbinding kan maken. Ik zie elke keer maar weer staan "Bezig met connecten" (maar dan in het engels :P). en verder doet ie nix. verder heb ik nix in portmapping staan (hoefde volgens mij niet, maar heb al wel geprobeerd hoor :)). De server bevat 2 netwerkkaarten, 1tje verbonden met het internet (kabel-internet en de andere met het interne netwerk.

Moet ik nu verder nog iets open zetten? of instellen?

bvd,

Allan

Verwijderd

Topicstarter
owja, en de server draait win NT 4.0 :)

Verwijderd

poort 1214 openzetten

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Ik heb een Win98 servertje met WinRoute en ik werk met WinXP op mijn client-PC. KaZaA werkt zonder problemen met de standaardinstellingen. Je moet dus zoeken naar iets dat is dichtgetimmerd, ofwel in WinRoute, ofwel in één of andere Firewall.

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 12:47

Dreamer

Foutje

het probleem ligt vrijwel zeker in het feit dat je nt draait want ook hier heb ik geen problemen met winroute en kazaa (win98 als server)

kijk dus in nt4 of er iets is wat internet verkeer tegen kan houden. als je er niet uit komt kan ik weleens kijken voor je (in mijn grote nt4 server boek :P ) maar dan moet je ff een berichtje plaatsen

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt