Toon posts:

AvantGo development

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat voor manieren zijn er om een applicatie in AvantGo visueel ZEER aantrekkelijk te maken ? Ik heb al veel gesnuffeld op de AvantGo site maar kan nix vinden waar ik wat aan heb :(
Ik denk persoonlijk aan HTML tags in de trant van body / background maar die werken dus niet :(
Het is voor een iPAQ trouwens..

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

wtf is AvantGo :?

en 'visueel ZEER aantrekkelijk maken' Is dat een knoppie dat alleen op mac's aanwezig is ofzo :?

Stop uploading passwords to Github!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-09 13:14

André

Analytics dude

Op donderdag 11 juli 2002 11:42 schreef Shirker het volgende:
Wat voor manieren zijn er om een applicatie in AvantGo visueel ZEER aantrekkelijk te maken?
Dan moet je een applicatie maken die elke keer dat je hem opstart 1000 euro op je rekening pleurt.

ik ga echt niet roepen om een slotje, die komt toch wel

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:57

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Lijkt me dat ie gewoon HTML 3.2 ondersteunt?

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:57

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Op donderdag 11 juli 2002 11:55 schreef Bosmonster het volgende:
Lijkt me dat ie gewoon HTML 3.2 ondersteunt?
inderdaad, enkel de background attribuut voor de BODY dan net weer niet, dus wat dat betreft moet je de vraagstelling van de topicstarter wel erg serieus nemen.
Enkel met dat idee van 'ik heb gezocht op de avantgo.com-site' heb ik wat moeite als ik binnen 5 seconden daar de specificatie vind...

misschien is het vor de topicstarter goed te bedenken dat een goed design geen overdaad aan kleuren is, maar eerder bewust leurgebruik en gebruik van graphics, avantgo lijkt flink wat beperkingen te hebben juist ook om de beperkte resources van mobile devices efficient te benutten, het heeft dus ook zin om heel doelgericht met je vormgeving bezig te zijn.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-09 10:13

DeFeCt

je wéét toch

zie het probleem ook niet helemaal

en je wil op je pda content lezen, als je geile gfx had willen hebben had je wel een laptop gekocht, toch?

Flickr

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Dan denk ik dat topicstarter er met de linkjes van RM-rf (waar dus alles in staat wat wel en niet kan met AvantGo) er wel uit komt :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.