Zorgt er altijd voor dat je 220 stekker uit je pc is.
Waarom nouw dat zal ik je eens vertellen.
Gister was ik bezig met het overclocken van me gf2 mx 400 64mb.
Van 30fps naar over de 100 fps is toch wel een vooruit gang en zelfs lucht gekoeld.
Nouw las ik dat als je de ijzeren geraamte van de Crystal orb afhaalt die dan nog beter zal koelen.
Ik dus dat ding er af schroeven en toen ging me pc aan knal klats ratel.... BLoed overal
ik kijk naar me vinger me hele vinger top weg shit hey, effe 6000 toeren over je vingers voel je echt wel...
Nouw is er ook nog een blaadje van de koeler of gebroken dus aan dat ding heb ik ook niks meer..
Effe 20 € naar de knoppen en me kast vol bloed en me vinger in het verband dus kan ook nog niet eens gaan gamen aarrgghh...
Nouw dus DOE ALTIJD DE STEKKERS ER UIT
anders dan dit je ook overkomen!!
Waarom nouw dat zal ik je eens vertellen.
Gister was ik bezig met het overclocken van me gf2 mx 400 64mb.
Van 30fps naar over de 100 fps is toch wel een vooruit gang en zelfs lucht gekoeld.
Nouw las ik dat als je de ijzeren geraamte van de Crystal orb afhaalt die dan nog beter zal koelen.
Ik dus dat ding er af schroeven en toen ging me pc aan knal klats ratel.... BLoed overal
Nouw is er ook nog een blaadje van de koeler of gebroken dus aan dat ding heb ik ook niks meer..
Effe 20 € naar de knoppen en me kast vol bloed en me vinger in het verband dus kan ook nog niet eens gaan gamen aarrgghh...
Nouw dus DOE ALTIJD DE STEKKERS ER UIT