• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
Kga binnenkort een mobiel abo afsluiten, maar ik kan niet kiezen. Prijzen kan ik wel vergelijken, maar kwaliteiten niet zo goed.
Er zijn vast tweakers die wel het verschil tussen 2 of meer providers ervaren hebben, en me wellicht kunnen adviseren. Hieronder wat info vooraf. Dankuseer voor eventuweele. reaksies :)

* Ik verwacht ongeveer 2 a 3 uur per maand aan belminuten te verbruiken, maar neem bij voorkeur 2 uur omdat ik dan altijd nog kan upgraden naar meer (meestal geen weg terug).

* Ik verwacht gemiddeld 1 a 2 SMSjes per dag te versturen.

* Ik bevindt me verreweg het gros van de tijd in de Randstad, maar schroom het ook niet uitstapjes te maken naar het midden van nergens. (Dit ivm dekking)

* Ik wil maar een 1 jarig abo omdat ik zodra er een GPRS service in NL is zsm daar naartoe overswitch.

* Afhankelijk van hoe de zaken gaan, kon het wel eens goed voorkomen dat ik de komende tijd veel moet gaan WAP-pen ivm WAP-development (maar de grote klus is nog niet binnen :) )

* Ik wil ook een goede data-service ivm email/www op PDA.

* Ik zit momenteel financieel behoorlijk in een dal, maar daar komt waarschijnlijk binnenkort een rigoreuze ommekeer in (vette klus binnen :D )

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

Dutchtone=klote
Libertel=prima

check verder eens www.gsm.nl