[Win98SE] Verwijderen aanmelden bij windows

Pagina: 1
Acties:

• Bruske
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-03 19:07
Heb de search gebruikt en kwam daar niet verder mee

Als ik win98 installeer op een pc en ik start de pc op dan krijg ik een inlogscherm met mijn gebruikersnaam en de tekst dat als ik geen wachtwoord geef dit scherm in het vervolg niet meer komt. De pc start dan dus op zonder het aanmeldscherm.

Nu heb ik een pc die al geistalleerd is en waar op een paar gebruikers zijn aangemaakt. Deze gebruikers zin allemaal verwijderd maar de pc blijft komen met het aanmeldscherm en om een paswoord vragen.

Heb al tweakui geprobeerd en hij logt dan idd automatisch in maar ik zie dan wel even het aanmeldscherm

Kan ik dit aanmeldscherm helemaal weg krijgen of moet dan de pc opnieuw installeren en opnieuwe opstarten om weer het aanmeldscherm te krijgen met de optie om geen wachtwoord in te geven zodat dit scherm in het vervolg niet meer komt?

bvd

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:34

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Krijg je de Windows netwerk client login of de Windows Logon?
Even in je netwerkogeving je aanlog van Microsoft netwerken zetten op Windows Logon.
Inlogen met je naam en wachtwoord, klaar.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
- Zorg dat gebruikers gebeuren uit staat in Configuratiescherm -> Users
- Als je wachtwoord dan blijft komen, verwijder *.pwl uit je windowsdir, start op en voer naam en GEEN wachtwoord in. Er wordt om bevestiging gevraagd en voer weer GEEN wachtwoord in. Als het goed is, ben je er dan vanaf.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Bruske
dank voor de snelle reactie ga het meteen proberen!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 11:58
ergens in het register is iets van automaticlogon die kun je uitzetten. Hoe et precies werkte weet ik nie meer. Je kan het ook instellen met x-setup(volgens mij www.xteq.com )

Verwijderd

En anders automatisch inloggen gebruiken met TweakUI.

Verwijderd

alle users weggooien, pwl's weggooien en microsoft client deinstalleren.

• Bruske
pwl's weggegooid , de client weg en de gebruikers weg.

ALs ik opnieuw opstart wordt er om een wachtwoord gevraagd.

Ik vul er geen in en ga door,

dan wordt er gevraagd of voor deze gebruiker de instellingen bewaard moeten blijven op de computer?

Kom er nog niet van af...

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op donderdag 11 juli 2002 20:14 schreef Bruske het volgende:
dan wordt er gevraagd of voor deze gebruiker de instellingen bewaard moeten blijven op de computer?

Kom er nog niet van af...
Heb je in Configuratiescherm -> Users nog geconfigureerd dat je meerdere gebruikers hebt? Dit moet je even uitschakelen

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1